فرمانده انتظامی استان گلستان از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۱۵ تن برنج قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در گالیکش خبر داد.

۱۵ تن برنج قاچاق در استان گلستان کشف شد

به گزارش گلستان 24 ؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان گالیکش در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا حین کنترل محور ورودی و خروجی استان در ایست و بازرسی "تنگراه" به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی خاطر نشان کرد: ماموران توانستند پس از هماهنگی با مرجع قضائی و در بازدید از خودرو 15 تن برنج قاچاق و فاقد مجوز را کشف کنند.

سردار جاویدان با اشاره به توقیف کامیون و معرفی متهم به مراجع ذی صلاح، تصریح کرد:‌ ارزش این کالای قاچاق کشف شده توسط کارشناسان بیش از یک میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: استفاده از ابزار قانونی، اقدامات ایجابی و برخوردهای پلیسی، بخشی از مبارزه با قاچاق کالا را تشکیل می‌دهد و بخش عمده و مهم در این راستا، اقدامات فرهنگی، اجتماعی و مردمی است.

فرمانده انتظامی استان گلستان توجه جدی رسانه‌های جمعی به آسیب‌های حوزه قاچاق را به عنوان یک ضرورت دانست و بیان داشت: مبارزه با قاچاق کالا بایستی به یک بسیج عمومی در جامعه تبدیل شود.

انتهای پیام/تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار