معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور گفت: تسهیلات خوداشتغالی و وام‌های اشتغالزایی پایدار با کارمزد ۶ درصد به روستائیان پرداخت می‌شود.

معاون رئیس جمهور در گلستان: تسهیلات اشتغال پایدار با کارمزد ۶ درصد در روستاها پرداخت می‌شود

به گزارش گلستان 24 ؛ سید ابوالفضل رضوی ظهر امروز در بازدید از مجتمع آبرسانی شهرستان رامیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وام های خوداشتغالی و وام‌های اشتغالزایی پایدار به روستائیان پرداخت می‌شود.

وی افزود: تسهیلات با کارمزد 6 درصد برای روستاها و عشایر غیرمرزی و با کارمزد 4 درصد برای روستائیان و عشایر مرزنشین کشور مبلغ وام تا 15 میلیارد تومان است که تا 6 میلیارد تومان از این میزان در اختیار استان بوده که در صورت تصویب تعلق پیدا می‌کند.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور تصریح کرد: مدت تنفس و دوره مشارکتی که برخی از پروژه‌ها دارند تا 3 سال است و وثیقه‌ای که برای این وام‌ها در اختیار بانک‌ها می‌تواند قرار بگیرد سند ملک روستائیان و همچنین سفته است.

سالاری فرماندار شهرستان رامیان هم در این بازدید گفت: مجتمع‌های آبرسانی شهید رجایی شامل مجتمع شماره یک و شماره دو، هر کدام حدود 20 روستا را آب‌رسانی می‌کنند.

وی ادامه داد: با توجه به ضرورت تامین آب شرب برای روستاهای این شهرستان، برای مجتمع آبرسانی شهید رجایی شماره 2 حدود 5 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که با این اعتبار ما میتوانیم بیش از 10 روستای شهرستان را آبرسانی کنیم.

فرماندار شهرستان رامیان همچنین گفت: در بازدید از روستای سعدآباد هم بحث احداث مخزن و هم نوسازی شبکه آبرسانی داخل روستا مطرح شد و قرار شد از محل منابع در اختیار نهاد ریاست جمهوری حدود یک میلیارد تومان به روستای سعد آباد اختصاص یابد.

انتهای پیام/ ع

 

ارسال نظر

آخرین اخبار