فرمانده سپاه شهرستان گرگان از بازسازی واقعه غدیر خم همزمان با دهه امات و ولایت در این شهرستان خبر داد.

واقعه غدیر خم در استان گلستان بازسازی می‌شود

به گزارش گلستان 24 ؛سرهنگ دوم پاسدار باقر رحمانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم مهم‌ترین رویداد تاریخی جهان اسلام توسط سپاه گرگان بازسازی خواهد شد.

وی افزود: بسیج هنرمندان سپاه گرگان نقش اصلی را در بازسازی واقعه غدیر خم برعهده خواهد داشت و این واقعه تاریخی که می‌توان آن را مهم‌ترین اتفاق جهان اسلام نام برد زیرا خداوند نیزدر قرآن کریم اکمال رسالت را درابلاغ پیام غدیر بیان کرده است.

رحمانی با دعوت از آحاد مردم شهرستان گرگان برای بازدید از این واقعه تاریخی گفت: بازسازی این واقعه تاریخی در روز سه‌شنبه 6 شهریورماه از ساعت 16 در انتهای شهرک جواد الائمه ابتدای بلوار مریم برگزار خواهد شد و مردم می‌توانند با حضور در این مراسم با این واقعه تاریخی بهتر آشنا شوند.

فرمانده سپاه شهرستان گرگان ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و گرامیداشت دهه امامت و ولایت و تأکید بر لزوم پاسداشت این دهه مبارک اظهار کرد: غدیر خم در حقیقت علم و پرچم اسلام است و در این روز، دین اسلام تکمیل و نعمت خداوند متعال بر بندگان ارزانی شد.

وی با اشاره به اینکه غدیر ضامن استمرار وحدت اسلامی است، افزود: با بازسازی واقعه غدیر در تلاش برای انتقال پیام غدیر و گسترش فرهنگ غدیر در بین اقشار مختلف مردم حتی در خارج از مرزهای کشور هستیم.

رحمانی به اهمیت بسیار زیاد بازسازی و اجرای واقعه بزرگ غدیر برای نسل‌های جوان و نوجوان اشاره کرد و اظهار کرد: دشمنان تلاش دارد شبهاتی را در این زمینه ایجاد کنند که اجرای این برنامه گام مهمی در این راستا است.

انتهای پیام/تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار