فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: از یک‌هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان گلستان، بیش از ۶۰ درصد آن معادل یک‌هزار میلیارد تومان در گنبدکاووس انجام شد.

سرمایه‌گذاری ۱۰۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی در گنبدکاووس

به گزارش گلستان 24 ؛ عبدالقدیر کریمی ظهر امروز در دیدار با امام جمعه اهل سنت این شهرستان به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی ظرفیت خوبی برای تولید و ایجاد اشتغال در منطقه ایجاد می‌کند که بیشترین سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بخش داشلی‌برون انجام شده است.

وی افزود: با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی قرار است  15 روستای حوزه داشلی‌برون از لحاظ تامین آب و برق خودکفا شوند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس تصریح کرد: در حال حاضر شرایط کشور و منطقه خاص و حساس است و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با یک شناخت و درک واقع‌بینانه از این شرایط به حل و فصل مسائل و مشکلات مردم بپردازند که در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری و دولت است.

وی گفت: مراسم متمرکز برنامه‌های هفته دولت شهرستان روز یکشنبه با حضور استاندار برگزار شده و 519 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار 268 میلیارد تومان کلنگ‌زنی شده و یا به بهره‌برداری می‌رسد.

آخوند عبدالباسط نوریزاد، امام‌جمعه اهل‌سنت گنبدکاووس هم در این دیدار اظهارداشت: انقلاب اسلامی به راحتی به‌دست نیامده و وظیفه ما مدیران صیانت و حمایت از این انقلاب است.

وی افزود: در شرایط سخت و حساس کشور، خدمت به مردم و جامعه اسلامی جهاد در راه خدا بوده و خدمت کردن برای مدیران یک فرصت و غنمیت است.

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس تصریح کرد: در این شهرستان، اهل‌سنت و شیعه بدون در نظر گرفتن قوم و مذهب خاص با هم زندگی می‌کنند و این می‌تواند در مسائل اجتماعی و حکومت‌داری سرلوحه قرار گیرد.

انتهای پیام/ تسنیم

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار