نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان:

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان با بیان اینکه مسابقات بین‌المللی ورزشی فرصتی مناسب برای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان گلستان است گفت: کاری کنید که استان گلستان برای میهمانان خارجی پرجاذبه و زیبا جلوه کند.

گلستان را برای میهمانان خارجی پرجاذبه و زیبا جلوه کنید

به گزارش گلستان24؛ آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی شامگاه پنج‌شنبه در دیدار با عوامل اجرایی مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس اظهار داشت: میدان ورزشی بهترین مکان برای نشان دادن اخلاق‌های انسانی است با استفاده از این رفتارها گلستان و ایران را برای میهمانان خارجی خوب معرفی کنید.

وی با اشاره به اینکه گلستان پر از جاذبه‌های اقتصادی، فرهنگی و گردشگری است، تاکید کرد: از فرصت پیش‌رو استفاده کنید و گلستان را با این جاذبه‌های زیبا معرفی کنید به صورتی که میهمانان سفیران تبلیغ بهترین چیزهای ما برای هموطنان‌شان باشند.

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه ورزش امروز دردنیا نقش قوی را ایفا می‌کند، تصریح کرد: باید از این فرصت‌ها برای کمک به دنیای پرآشوب امروز استفاده کرد چرا که ناامنی موجود در کشورهای دنیا مانند یمن، عراق و خیلی دیگر از کشورها نیاز به همکاری دنیا دارد و چه بهتر است که از چهره‌های ورزشی که محبوب هستند به عنوان سفیران صلح استفاده کرد.

نورمفیدی خاطرنشان کرد: هر چند امروز برخی از این ورزشکاران چنین نقشی را دارند اما باید از ورزش فوتبال که این‌قدر در دنیا محبوب است بیشتر از این برای ایجاد صلح و دفاع از مظلومان در جهان استفاده کرد.

وی درباره حضور بانوان و استفاده از آنها در فعالیت‌های مختلف هم تاکید کرد: این اعتقاد و باور 1400 سال پیش در بین مسلمانان بوده و تفکر جدیدی نیست چرا که رسول خدا(ص) از وجود بانوان برای کارهای اجتماعی استفاده می‌کرد و امام حسین(ع) هم در قیام خود از حضرت زینب(س) استفاده کردند و روایت است که در زمان قیام حضرت مهدی(عج) هم 50 زن در سپاه اصلی ایشان حضور دارند پس این نشان از اهمیت نقش بانوان است اما اروپا به درستی از آن استفاده نکرد و از بانوان سوءاستفاده کرد و در انقلاب ما حضرت امام خمینی(ره) به درستی فرمودند که از دامن زن مرد به معراج می‌رود.

وی افزود: بانوان می‌توانند مرد بسازند و در کنار آن جامعه را بسازند و نقش درستی را در اجتماع بازی کنند و این بهترین نقشی است که بانوان می‌توانند در جامعه ایفا کنند.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان به مسئولان اجرایی مسابقات ووشو تاکید کردند با برگزاری خوب مسابقات سفیران خوبی برای کشور و استان گلستان باشید و سبب جذب توریست و میهمان برای استان گلستان باشید.

وی در پایان گفت: امیدوارم این مسابقات در بهترین شرایط و با احترام و اخلاق انسانی برگزار شود و این مسابقات معرف استان زیبای گلستان باشد.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار