وزیر آموزش و پرورش خبر داد :

۱۸ هزار نیروی جدید دانش آموخته مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد جذب آموزش و پرورش خواهند شد .

جذب 18 هزار نیروی جدید دانش آموخته در آموزش و پرورش

به گزارش گلستان 24 ؛سید محمد بطحایی  گفت :  ۱۸ هزار نیروی جدید دانش آموخته مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد از طریق ماده ۲۸ جذب آموزش و پرورش خواهند شد که پس از تحصیل یک ساله در دانشگاه های فرهنگیان فعالیت آموزشی خود را آغاز خواهند کرد.

بطحایی هم چنین از جذب 25 هزار دانشجو جدید در دانشگاه فرهنگیان خبر داد و گفت :  ۱۸ هزار نیروی جدید دانش آموخته مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد هم از طریق ماده ۲۸ جذب آموزش و پرورش خواهند شد که پس از تحصیل یک ساله در دانشگاه های فرهنگیان فعالیت آموزشی خود را آغاز خواهند کرد.

وی درباره پرداخت معوقات فرهنگیان به جزییات اشاره نکرد و گفت : تلاش های خوبی در این بخش انجام شده است و به زودی پاداش بازنشستگی و معوقات پرداخت خواهد شد .

وزیر آموزش و پرورش از روند نام نویسی در مدارس کشور رضایت داشت و گفت : امسال موارد تخلف گزارش شده از سال های قبل بسیار کمتر بود که امیدواریم گزارش تخلف در نام نویسی و نارضایتی والدین دانش آموزان به صفر برسد.

بطحایی گفت : یکی از نگرانی ها برای ما و دولت گرانی لوازم التحریر به ویژه لوازمی است که مواد اولیه آن از خارج وارد می شود.

وی با بیان اینکه در برخی از اقلام قیمت ها تا حدود 2 برابر بیشتر شده است افزود : از مدیران و معلمان مدارس نیز خواسته ایم  درباره نحوه استفاده از لوازم التحریر و تکالیف ملاحظه دانش آموزان را بکنند.

بطحایی گفت : جلسه هایی با وزارت سمت گذاشتیم تا بتوانیم برای مناطق کمتر برخوردار لوازم التحریر فراهم کنیم .

وزیر آموزش و پرورش در بدو ورود به گرگان برای ادای احترام به شهیدان به  آستان امامزاده عبدالله گرگان رفت و سپس از روند نام نویسی در دو مدرسه شیخ محمد حسن مقصودلو استرابادی و مدرسه فرهنگ گرگان بازدید کرد .

هم اکنون بطحایی برای افتتاح مدرسه ویژه اتباع خارجی به روستای نومل گرگان رفته است.

حضور در گمیشان برای  شرکت در مراسم افتتاح طرح های هفته دولت این شهرستان و دیدار با آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان از دیگر برنامه های بطحایی در سفر یک روزه به گلستان است.

انتهای پیام/صدا و سیما

ارسال نظر

آخرین اخبار