معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: سردار آزمون به همراه پدر خود, کمپ استعدادیابی و آموزش فوتبال با استانداردهای جهانی روز را در گنبدکاووس دایر خواهند کرد که قابل برابری با کشورهای مختلف است.

راه‌اندازی کمپ استعدادیابی و آموزش فوتبال " سردار آزمون" در گنبدکاووس

به گزارش گلستان 24 ؛ عبدالقدیر کریمی در دیدار با جوانان و نخبگان اظهار داشت: جوانان و نوجوانان سرمایه‌های ارزشمند کشور هستند و سخنان صادقانه, دلسوزانه و خالصانه آنها در بعضی حوزه‌ها می‌تواند در تغییر روش و رویکرد مسئولان در راستای موفقیت, موثر باشد.

وی افزود: در حضور خبرنگاران به جوانان, نخبگان و نوجوانان قول می‌دهم که بعد از هفته دولت ضمن برگزاری جلسات منظم تر و بیشتر با این گروه هدف, جلسات تخصصی به صورت جداگانه برای بررسی چالش‌ها و ارائه راهکارها نیز برگزار کنیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: اشتغال و ازدواج 2 مقوله و مشکل مهم در حوزه جوانان است و ما آمادگی داریم تا در هر جلسه شورای اداری شهرستان, از تعدادی نخبه و جوان شهرستان برای حضور در این جلسه و ارائه مشکلات حوزه جوانان دعوت کنیم.

وی یادآور شد: متاسفانه در گذشته  ورزش بانوان مورد غفلت قرار گرفته و تلاش داریم تا بین ورزش بانوان و آقایان توازن مناسبی ایجاد کنیم و به این حوزه نگاه ویژه ای داشته باشیم.

کریمی تاکید کرد: سمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد خوبی در سطح شهرستان فعالیت دارد و می توان از جوانان در این حوزه ها استفاده کرد, ضمن اینکه هنرمندان جوان می‌توانند کمک موثری در سیما شهری داشته باشند.

انتهای پیام/تسنیم

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار