مشاور عالی دیوان محاسبات کشور گفت: برای حل مشکل نبود نیروی رسمی برای مشاغلی مانند امین اموال، از نیرو‌های پیمانی هم استفاده می‌شود.

به کار گیری نیرو‌های پیمانی در مشاغل حساس

به گزارش گلستان 24 ؛ صفایی نسب مشاور عالی دیوان محاسبات کشور در جلسه شورای اداری گلستان گفت: به دلیل آنکه امین اموال‌ها و کارپردازان بیت المال در اختیار دارند و در سال‌های اخیر به دلیل نداشتن استخدام رسمی، این مشاغل با مشکل مواجه شده اند، که بر اساس قانون پیش بینی شده است که از افراد پیمانی استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه استخدام رسمی در دولت به صورت قانون مصوب شده است و مجددا باید راهکار‌های قانونی را طی کند؛ اضافه کرد:البته موضوع به کار گیری رسمی در این مشاغل در دیوان محاسبات مطرح و بررسی خواهد شد.

صفایی نسب همچنین درباره مشکلاتی که مدیران کل دستگاه‌های اجرایی گلستان درباره استفاده از سامانه ستاد دارند گفت: در قانون آمده است که باید برای انتقال مشکلات سامانه ستاد در استان‌ها کاگروهی مشخص تشکیل شود تا مشکلات را به تهران اعلام کند.

وی اضافه کرد: این سامانه در راستای شفافیت اداری و مالی تشکیل شده و همه دستگاه‌ها موظفند بی وقفه امور مربوط به خرید‌های اموال را در آن به ثبت برسانند.

انتهای پیام/پ

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار