معاون استاندار گلستان:

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به اینکه جوانان بزرگترین سرمایه‌های ما هستند، گفت: بارها با نظرات درست جوانان روش‌های فردی و سیستم کاری‌ام را تغییر داده و نتیجه مثبت گرفتم.

دشمن به دنبال کاهش امید به زندگی در جوانان است/ بارها با نظر جوانان روش‌ها و سیتسم کاری‌ام را تغییر دادم

به گزارش گلستان 24 ؛ جوانان قوه محرکه و موتور انرژی‌بخش جامعه و به ویژه مدیران و مسوولان در سطوح مختلف هستند و حتی اگر مدیران و مسوولان نخواهند جای خود را به جوانان دهند استفاده از نظرات و ایده‌های آنان اگر با صداقت و امانتداری به منصه ظهور و اجرا برسد می‌تواند نقش‌های ماندگاری را در جامعه رقم بزند.

شهرستان گنبدکاووس از آن دسته شهرستان‌هایی است که مسوولان ارشد شهرستان نگاهی مثبت به جوانان و استفاده از نظرات و ایده‌های آنان دارند و هرچند انتقاداتی در نحوه تعامل و ساماندهی جوانان در این شهرستان نیز وارد است اما به نسبت سایر شهرستان‌های استان گلستان در جایگاه و مرتبه‌ای والاتر در اهمیت بخشی به جوانان و بهره‌بردن از نظرات و ایده‌های آنان قرار دارد.

از این‌رو فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس بار دیگر امروز در جمع جوانان و نوجوانان فعال، نخبه، افتخارآفرین، مبتکر، کارآفرین و ممتاز این شهرستان حاضر شد تا ضمن استماع نظرات آنان با این قشر به گفت‌و‌گو بنشیند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس در این نشست با اشاره به اینکه جلسه با جوانان همواره مفید و سرشار از نکات مثبت است، اظهار کرد: بنده شخصا بارها بعد از نشست با جوانان و با استفاده از ایده‌ها و نظرهای این عزیزان روش‌های کاری فردی و یا سیستمی را در فرمانداری و برخی ادارات و نهادها تغییر داده‌ام.

عبدالقدیر کریمی با بیان اینکه بعد از هفته دولت جلسات با جوانان را به صورت روتین و منظم ادامه خواهیم داد، افزود: دستور داده‌ام از این پس نمایندگان جوانان، نخبگان و دانشگاهیان را در جلسات شورای اداری و سایر جلساتی که مدیران دستگاه‌های اجرایی در آن حاضر هستند دعوت کنند.

وی با تاکید بر ضرورت جلوگیری از افت امید به زندگی در جوانان، خاطرنشان کرد: امروز جوانان بیش از هر زمان دیگری به امید به آینده و تصویری روشن و حقیقی از دورنمای این کشور پرافتخار نیازمندند تا تخریب و سیاه‌نمایی دشمنان که با هدف ضربه زدن به انقلاب است در آنها تاثیری نداشته باشد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به دغدغه ورزشکاران بانو در این جلسه مبنی بر عدم توجه متوازن به ورزشکاران آقا و بانو در شهرستان، ادامه داد: بنده بارها به مدیران ورزش شهرستان تاکید کرده‌ام که نقش نواب رئیس بانوان هیئت‌های ورزشی نباید یک نقش تشریفاتی و صرفا هماهنگ کننده باشد و بودجه‌های ورزشی نیز باید مطابق قانون در بخش مردان و زنان هزینه و سرمایه‌گذاری شود.

کریمی از احداث کمپ آموزش و استعدادیابی فوتبال با استانداردهای جهانی در گنبدکاووس خبر داد و گفت: طبق توافقاتی که با «سردار آزمون» و پدر وی داشته‌ایم قرار شده است به زودی این کمپ با نظر سردار و زیر نظر او در گنبدکاووس راه‌اندازی شده و نظارت سردار بر این کمپ به صورت مستقیم و غیرمستقیم تداوم داشته باشد.

داور الیت و بین‌المللی فوتبال کشور نیز در این جلسه با اشاره به اینکه امروز مشکلات جوانان تنها با ورزش و به فراموشی سپردن معضلات حل نمی‌شود، تصریح کرد: امروز عمده جوانان به ویژه در زادگاه ما یعنی گنبدکاووس دغدغه معیشت و گذران زندگی خود را دارند.

حسن اکرمی با بیان اینکه ازدواج جوانان دومین مشکلی است که البته سرمنشا این مشکل نیز فقدان شغل و درآمد آنان و طبیعتا بالا رفتن سن ازدواج است، اضافه کرد: خوشبختانه اداره ورزش و جوانان در دوره اخیر با رشد کمی و کیفی در حوزه برنامه‌های ویژه جوانان وارد میدان شده است که باید این مسیر با سرعت مضاعفی پیگیری شود.

وی با تاکید بر ضرورت حمایت از جوانان برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی، گفت: کاهش امید به آینده بزرگترین مساله‌ای است که جوان امروز جامعه ما را تهدید می‌کند که همه ما باید دست در دست هم برای رفع این تهدید بزرگ تلاش کنیم.

عضو شورای مشورتی جوانان شهرستان گنبدکاووس نیز در این نشست با اشاره به اینکه شورای مشورتی باید در همه ادارات و نهادها راه‌اندازی و عملیاتی شود، افزود: امروز باید شورای هم‌اندیشی جوانان دلسوز شهرستان گنبدکاووس برای رسیدگی و کمک به مشکلات جوانان تشکیل شده و به کمک دولتمردان بیایند.

اسماعیل دلداده مهربان آسیب‌های اجتماعی را یکی از خطرات بزرگ در کمین جوانان شهرستان گنبدکاووس دانست و تاکید کرد: انتظار ما این است که برای بهتر نتیجه گرفتن در این حوزه از خود جوانان در این مسیر به ویژه در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بهره گرفته شود.

وی با انتقاد از وضعیت سیمای شهری در گنبدکاووس و ضعف شهرداری در زیباسازی مناسب سیمای این شهر، خاطرنشان کرد: از فرماندار ویژه شهرستان می‌خواهیم شهرداری را برای استفاده از جوانان هنرمند و خوش‌فکر در این حوزه مجاب کند تا وضعیت سیمای شهری گنبدکاووس را هر روز بهتر از دیروز مشاهده کنیم.

انتهای پیام/فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار