رئیس پارک علم و فناوری گلستان:

رئیس پارک علم و فناوری استان گلستان از برنامه‌های این پارک جهت شتاب حوزه انتقال تکنولوژی در گلستان و توجه بیش از پیش به فناوری‌های تقاضا محور خبر داد.

حوزه انتقال فناوری در گلستان شتاب می‌گیرد

به گزارش گلستان 24 ؛موسی حسام گفت : رفع خلاء ارتباط بین فناوران و صنعتگران و توجه به فناوری‌های تقاضا محور با توجه به حضور متخصصان و اقشار علمی توانمند در استان و ایجاد و گسترش همکاری‌های مشترک در جهت تقویت و ارتباط بین بخش صنعت و دانش و پژوهش، هم‌افزایی بخش‌های مختلف دانش‌ و فناوری، توسعه کارآفرینی دانش‌بنیان، تجاری‌سازی دستاوردهای پژوهشی و تقویت شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان از مهم ترین رویکردهای پارک علم و فناوری گلستان در حوزه ارتباط صنعت و دانشگاه است.

وی در ادامه یکی از گام‌های بسیار مهم و عملیاتی پارک جهت تحقق اهداف ذکر شده را استقرار مجموعه مدیریت فناوری بومرنگ هم‌آرا در گلستان اعلام کرد و افزود: با حضور این مجموعه در استان و عقد تفاهم‌نامه مشترک همکاری، خلاء ناشی از کمبود وجود تیم‌های متخصص در حوزه انتقال فناوری و ارزش‌گذاری آن در گلستان رفع شده و از این پس با بهره‌گیری از خدمات این مجموعه قدرتمند، ارتقاء اتصال نیازهای فناورانه به مخاطبان در راستای جذب سرمایه‌گذار و یا فروش محصول فناورانه بیش از پیش تقویت خواهد شد.

رئیس پارک علم و فناوری استان گلستان خاطرنشان کرد: با توجه به همکاری مشترک پارک و این مجموعه امیدواریم تجاری‌سازی محصولات دانش‌ بنیان و فناورانه در استان بیش از پیش شدت یابد و خلائی را که در اکوسیستم فناوری و نوآوری استان وجود داشت با این اقدام اجرایی رفع شود و ارتباط صنعتگران با فناوران افزایش یابد.

وی تصریح کرد: بومرنگ، مجموعه موفق انتقال فناوری کشور است که، کارگزاری انتقال فناوری بین ایران و کره‌جنوبی و ایران و ایتالیا، کارگزاری فرابورس، همکاری با بیش از ۵۰ برند بزرگ کشور را در رزومه خود دارد.

 

انتهای پیام /مهر

 

ارسال نظر

آخرین اخبار