مسئول اجرائی مسابقات اسکواش قهرمانی کشور در گلستان و نائب رئیس هیئت اسکواش گفت: مسابقات اسکواش قهرمانی کشور و قهرمانی دانش آموزان ایران در بخش بانوان در رده‌های سنی کمتر از ۱۳ و ۱۵ سال در استان گلستان برگزار می‌شود.

مسابقات اسکواش قهرمانی کشور و قهرمانی دانش‌آموزان ایران در گلستان برگزار می‌شود

به گزارش گلستان 24 ؛ زهرا خورشیدکلایی ظهر دیروز  در جمع خبرنگاران با اشاره به میزبانی استان گلستان از مسابقات اسکواش قهرمانی کشور و قهرمانی دانش آموزان ایران اظهار داشت: این رقابت ها با شرکت بیش از یکصد ورزشکار و مربی خانم از استان‌های مختلف در خانه اسکواش استان گلستان برگزار می شود.

وی افزود: قرعه کشی این مسابقات در فدراسیون اسکواش انجام و این رقابت ها از ساعت 9 صبح روز جمعه آغاز و به مدت 3 روز در گرگان برگزار می‌شود.

مسئول اجرائی مسابقات اسکواش قهرمانی کشور و قهرمانی دانش آموزان ایران تصریح کرد: در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت‌ها ، به نفرات برتر مسابقات اسکواش دختران رده‌های سنی کمتر از 13 سال و کمتر از 15 سال، حکم و مدال قهرمانی اهداء می‌شود.

خورشیدکلایی گفت: براساس آیین‌نامه مسابقات به نفرات برتر 2 حکم قهرمانی از فدراسیون اسکواش و فدراسیون ورزش دانش‌آموزی اهدا می‌شود.

نائب رئیس هیئت اسکواش استان گلستان افزود: خانم رمضانی از ناظر فدراسیون اسکواش در این مسابقات هستند و سرپرست فنی این رقابت‌ها برعهده خانم بهاره رضازاده از استان گلستان است.

وی گفت: این مسابقات براساس آخرین رنکینیگ کمیته مسابقات فدراسیون اسکواش برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش

ارسال نظر

آخرین اخبار