مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان از برگزاری سومین جشنواره ملی فیلمنامه‌نویسی و نمایشنامه‌نویسی آیات در استان خبر داد.

گلستان میزبان ‌جشنواره ملی فیلمنامه نویسی و نمایشنامه نویسی آیات‌ شد

به گزارش گلستان 24 ؛ عادله کشمیری عصردیروز  در جمع خبرنگاران از برگزاری سومین جشنواره ملی فیلمنامه نویسی و نمایشنامه نویسی آیات در استان خبر داد و اظهار داشت: در راستای ترویج و تبلیغ فرهنگ و معارف قرآن کریم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با همکاری دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جشنواره ملی نمایشنامه نویسی و فیلمنامه‌نویسی با محوریت قرآن کریم و عترت طاهرین را برگزار می‌کند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان تصریح کرد: از اهداف این جشنواره ملی، تولید آثار فاخر و ارزشمند با مضامین قرآنی، اشاعه و ترویج هنر نمایشنامه‌نویسی، ایجاد فضای رقابتی، حمایت از آثار برگزیده و همچنین بهره‌مندی از ظرفیت هنر برای توسعه فرهنگ قرآن و عترت است.

کشمیری اظهار کرد: این جشنواره در 3 بخش فیلم‌نامه‌نویسی و نمایشنامه‌نویسی و بخش ویژه برگزار می‌‌‌‌‌‌‌‌شود.

وی افزود: ثبت‌نام از طریق سایت این جشنواره از 25 مرداد ماه سال‌جاری آغاز شده و آخرین مهلت ارسال آثار نیز 25 آذر ماه خواهد بود و آیین اختتامیه این جشنواره ملی 22 دی ماه سالجاری با حضور مسئولین استانی و کشوری برگزار خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در پایان خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت و اطلاع بیشتر از این جشنواره می‌توانند به آدرس www.golestan.farhang.gov.ir  مراجعه کنند.

ارسال نظر

آخرین اخبار