جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان از انهدام باند ۳ نفره سرقت موتورسیکلت و اعتراف سارقان به ۲۷ فقره سرقت در گرگان خبر داد.

باند سرقت در استان گلستان منهدم شد؛ اعتراف به ۲۷ فقره سرقت

به گزارش گلستان24 ؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مسعود فروزان اظهار داشت: در پی افزایش سرقت موتورسیکلت در شهرستان گرگان، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از تلاش‌های بی‌وقفه و انجام یک سری اقدامات هدفمند پلیسی، ماموران موفق شدند سرکرده باند سارقان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی، در یک عملیات غافلگیرانه وی را به همراه 2 همدستش دستگیر کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی و در تحقیقات تخصصی به 27 فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند.

سرهنگ فروزان با اشاره به دستگیری یک مالخر در این عملیات گفت: هر 4 متهم ضمن تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان تاکید کرد: مبارزه با سرقت باید هدفمند و در راستای جلب مشارکت مردمی باشد زیرا برخورد قاطع با سارقان و ایجاد ناامنی روانی برای آنها، بالا بردن سطح آگاهی های انتظامی مردم و تشدید اقدامات پیشگیرانه در محله‌‌های جرم‌خیز، سبب کاهش وقوع سرقت خواهد شد.

انتهای پیام/ تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار