مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از آغاز بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خبر داد و گفت: در نخستین روز جشنواره سه نمایش اجرا شد.

نخستین روز جشنواره تئاتر گلستان با ۳ اجرا به پایان رسید

به گزارش گلستان 24 ؛ نمایش «گلماه» به نویسندگی روح اله نوری و کارگردانی میلاد گیلانی، «باغ وحش جهانی» به نویسندگی بهمن ولیان و کارگردانی راحیل کریمی و «امیرکبیر ۲۰۱۸» برداشت آزاد از نمایش شهر غصه و کارگردانی رهبان مسلمی عقیلی و رضا پورتراب زاده در نخستین روز جشنواره به روی صحنه رفت.

وی ادامه داد: نمایش «دشمن خدا» به نویسندگی و کارگردانی عماد رجبلو، «مِرِجن» به نویسندگی بهرام محمد ایری و کارگردانی رسول اونق و شهروز ایری و «جای امن»به نویسندگی و کارگردانی ابوالقاسم مهدوی در دومین روز از جشنواره اجرا می شود.

این مسئول گلستانی با بیان این که نمایش ها ساعت ۱۵، ۱۹:۳۰ و ۲۱ در تالار فخرالدین اسعد گرگانی اجرا می شود، افزود: جلسات نقد بررسی آثار راه یافته به جشنواره در دو نوبت صبح و عصر در سالن هنر تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می شود.

وی در ادامه از ارسال ۱۷ اثر به دبیرخانه جشنواره خبر داد و گفت: این آثار از گرگان، گنبد، آزادشهر، کردکوی، آق قلا، بندرترکمن و بندرگز به دبیرخانه جشنواره رسید که ۶ اثر به بخش رقابتی راه یافت.

به گفته مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، آثاری که در جشنواره باهم به رقابت خواهند پرداخت از شهرستان های گرگان، بندرترکمن، گنبد و کردکوی است.

وی با بیان این که برای این دوره از رقابت های جشنواره از داوران خارج استانی استفاده شده، افزود: فارس باقری، محسن قصابیان، غلامرضا حامدی خواه به عنوان داوران آثار راه یافته به جشنواره انتخاب شدند.

کشمیری از محسن حکیمی، صفر روحی و سعید کاظمیان به عنوان داوران بازبینی یاد کرد و گفت: اله قلی نظری هم به عنوان داور ناظر جشنواره انتخاب شده بود.

گفتنی است آئین اختتامیه بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان گلستان عصر پنجشنبه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می شود.


انتهای پیام / مهر

 

ارسال نظر

آخرین اخبار