رئیس کمسیون آموزش مجلس گفت: ستاد ویژه در خصوص رفع مشکلات اقتصادی تشکیل می‌شود.

تشکیل ستاد ویژه در خصوص رفع مشکلات اقتصادی

به گزارش گلستان 24 ؛ عارف رئیس کمسیون آموزش مجلس شورای اسلامی امروز در سفر دو روزه خود به همراه اعضای کمسیون در فرودگاه بین المللی گرگان گفت: با وجود مشکلات اقتصادی درشرایط فعلی جامعه مردم نشان دادند که در هر مشکل و شرایط بحرانی با نظام و دولت همراه هستند.


عارف با بیان اینکه ستاد ویژه در خصوص رفع مشکلات اقتصادی تشکیل می‌شود،  افزود: امیدواریم با تشکیل ستاد ویژه و هماهنگی بین دولت و مجلس بتوانیم از مشکلات عبور کنیم.

وی افزود: با تدبیر مقام معظم رهبری و روسای سه قوه ستاد ویژه را تشکیل خواهیم داد و کار‌هایی که به صورت مقطعی و موردی انجام شده را فعال کرده تا بتوانیم شرایط اقتصادی را اصلاح کنیم.

عارف افزود: اهداف سفر ما به استان گلستان دیدار با مردم است، مردمی که در همه صحنه‌ها در امر سازندگی و تولیدات پیشتاز هستند و در امر سازندگی وتولیدات مورد نیاز کشور جایگاه برجسته‌ای دارند.

رئیس کمسیون آموزش مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از اولویت‌های استان موقعیت جغرافیایی و آب و هوا و توسعه علم و فناوری است که همه دستگاه‌ها به این اولویت‌ها توجه کنند.

وی ادامه داد: مشکلات آموزشی و علمی و استان بررسی خواهد شد، به خصوص که در آستانه فصل بودجه هستیم باید عنایت ویژه‌ای داشته باشیم.

انتهای پیام / باشگاه خبرنگاران

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار