مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی ‌گلستان گفت : در استان ‌در دهه نخست ماه محرم بیش از ۱۳۰۰مبلغ کار تبلیغ را ‌ ‌برعهده دارند.

اعزام بیش از ۱۳۰۰ مبلغ در ایام محرم در استان گلستان

به گزارش گلستان 24 ؛ نورالله ولی‌نژاد  در حاشیه همایش طلایه‌داران تبلیغ در چهل سال بصیرت عاشورایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: علما نقش مهمی در تبلیغ دین دارند و در استان گلستان در دهه نخست ماه محرم بیش از 1300مبلغ کار تبلیغ  را در استان گلستان برعهده دارند وهمه تمهیدات برای مراسم های در خور محرم در نظر گرفته شده است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان تصریح کرد: اساسا ماه محرم ماه تبلیغ و هدایت و بیان ماموریت‌ها و انتظارات است و علما نقش مهمی در این امر دارند.

وی با اشاره به اینکه علما نقش مهمی در هدایت عمومی جامعه دارند، تاکید کرد:علما می‌توانند اهداف قیام امام حسین (ع) را به خوبی بیان کنند و در کنار آن هدایت و ارشاد جامعه را هم انجام دهند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: بیان فلسفه قیام ایستادگی در برابر ظالمان و چپاول‌گران و روزآمد کردن قیام امام حسین و ظیفه اصلی مبلغان در این ایام است که مبلغان ما به خوبی این کار را در این ایام انجام می‌دهند

ولی نژاد با اشاره به حضور 1300مبلغ در این ایام در استان گلستان در نقش مبلغ در ایام ماه محرم، خاطرنشان کرد: 2200هیات مذهبی در استان فعال هستند و در این ایام 500 حسینیه، زینبیه، فاطمیه در استان مراسم محرم را پوشش می‌دهند و در کنار آن 1000 مسجد هم عزاداری برگزار می‌شود.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان تصریح کرد: تشکل‌های دینی، علمای فعال خواهند شد و حضور علما را در دهه اول پررنگ‌تر می‌شود و همه تمهیدات برای اجرای مراسم در خور محرم تدارک دیده شده و مردم هر جا نیاز به مداح و روحانی داشته باشند با مراجعه به سازمان تبلیغات اسلامی می‌توانند درخواست‌های خود را ارائه دهند.

انتهای پیام/تسنیم

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار