شهردار گرگان گفت: زیرگذر ۶۰ متری "افسران" با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار در مدت یک‌سال احداث می‌شود.

زیرگذر "افسران" گرگان با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار یک‌ساله احداث می‌شود

به گزارش گلستان 24 ؛ عبدالرضا دادبود پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: چهارشنبه بازار به محل دیگری انتقال داده می‌شود تا بتوانیم در این مکان پروژه گردشگری اجرا کنیم. ایجاد بازار موزه آب شامل آبشارهای مصنوعی با استفاده از ظرفیت هزارپیچ و همچنین ساخت یک بازار با معماری ایرانی- اسلامی برگرفته از معماری بازارهایی مانند اصفهان، یزد و تبریز در دستور کار قرار دارد.

شهردار گرگان با اشاره به راه‌اندازی خیابان "غذا" در این شهر گفت: کلیات این طرح به تصویب رسیده و قرار است که در بافت تاریخی گرگان اجرا شود. سرمایه‌گذار هم برای اجرای طرح اعلام آمادگی کرده و می‌توانیم از آن به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر استفاده کنیم.

وی درباره ساخت شهربازی در گرگان بیان داشت: با چند سرمایه‌گذار به تفاهمات اولیه رسیدیم و قرار است یکی از موسسات مالی و اعتباری در محدوده کمربندی گرگان، اقدام به ایجاد شهربازی کند. در این طرح پارک آبی و اکواریوم نیز پیش‌بینی شده است.

دادبود با اشاره به احداث زیرگذر 60 متری افسران در مدت یکسال افزود: این پروژه با 20 میلیارد تومان اجرا خواهد شد. این طرح در گذشته نیز مطرح شده بود اما چون تملک مسیر انجام نشد از دستور کار خارج شد تا اینکه پس از اصلاحیه‌های موردنظر در 23 خردادماه امسال به عنوان مصوبه شورای ترافیک استان ابلاغ شد.

وی درباره ایجاد خط ویژه خدمات در گرگان گفت: در شهر گرگان برای هیچ کار و خدمتی خط ویژه نداریم. قرار شد تا پس از مطالعات اولیه بی‌آرتی، مطالعاتی را هم درباره خطوط خدمات انجام دهیم که هم در طرح جامع شهر گرگان به آن اشاره شده و هم از موارد موردنیاز شهر است.

انتهای پیام/تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار