فرماندار گرگان:

فرماندار گرگان گفت: به دنبال اجرای نمایش در مناطق محروم نیستیم و رفع مشکلات مردم وظیفه مسئولان است.

قصد اجرای نمایش در مناطق محروم نداریم/ رفع مشکلات در اولویت است

به گزارش گلستان 24 ؛ ابوالقاسم صفوی عصر چهارشنبه در مراسم اردوی جهادی «میز خدمت» که در محلات محروم کوی متحشم، عرفان و انجیراب برگزار شد، اظهار کرد: ضروری است برای رفع بسیاری از مشکلات مردم این مناطق در حوزه آب، برق، آسفالت و خدمات شهری برنامه جهادی تری ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات مردم منطقه کوی محتشم پلکانی بودن این محله است، افزود: چنانچه برای مسئولان میسر است باید برنامه ای برای جابجایی برخی اهالی کوی متحشم به کوی سعدآباد گرگان ترتیب داد، چرا که تردد در کوچه های شیب دار  با پله های طولانی شرایط زندگی و تردد را برای ساکنان سخت کرده است.

صفوی افزود: برخی زمین های خالی در محوطه مناطق محروم که هم اکنون مکانی برای انباشت زباله شده است، می تواند با کمک افراد حاضر در اردوهای جهادی و شهرداری گرگان تبدیل به زمین بازی برای کودکان و نوجوانان این منطقه شود.

فرماندار گرگان قطعی آب شرب را یکی دیگر از مشکلات  ساکنان مناطق محروم و از جمله کوی محتشم عنوان کرد و گفت: قطع طولانی مدت آب شرب در این منطقه و دیگر مناطق محروم از مشکلاتی است که ارائه راهکار برای رفع آن باید در دستور جدی مسئولان شهر گرگان قرار گیرد تاساعت قطعی آب شرب ساکنان این محلات کاهش یابد.

در این دیدار مدیران شرکت آب و فاضلاب شهری، فنی و حرفه ای، برق، بهزیستی، میراث فرهنگی و کمیته امداد به بررسی مشکلات ارائه شده از سوی ساکنان این محلات پرداختند.

انتهای یپام / مهر

 

ارسال نظر

آخرین اخبار