مدیرکل سازمان آموزش و پرورش استان گلستان با اشاره به تامین معلمان همه کلاس‌های درس استان گفت: مهم‌ترین وظیفه روسای ادارات آموزش و پرورش استان تامین معلمان کلاس‌های درس برای اول مهر است.

معلمان همه کلاس‌های درس برای اول مهر در گلستان تامین می‌شود

به گزارش گلستان 24 ؛ احسان گوهری‌راد در جلسه شورای اداری شهرستان رامیان با اشاره به تامین معلمان همه کلاس‌های درس استان اظهار داشت: نیروهای ادارات آموزش و پرورش در سراسر استان باید کلاس‌های درس در اول مهر را تکمیل کنند.

وی افزود: اگر کلاس‌های درس مدرسه‌ای در اول مهر خالی باشد از معاون آن مدرسه و در مرحله بعد از نیروهای مستقر در اداره شهرستان‌ها استفاده خواهیم کرد تا کلاس‌ها تکمیل شوند.

مدیرکل سازمان آموزش و پرورش استان گلستان ادامه داد: به زودی اجلاسیه خیرین گلستانی را در تهران برگزار خواهیم کرد و آماده استقبال از خیرین داخلی و خارجی مدرسه‌ساز نیز هستیم.

گوهری راد تصریح کرد: لزوم ورود خیرین مدرسه‌ساز به شهرستان رامیان احساس می‌شود و در تعجب هستم که با وجود این همه خیر، سرمایه‌گذار و کارخانه بزرگ در این در منطقه چرا آنها به امر مدرسه‌سازی وارد نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان خاطرنشان کرد: اولویت هنرستان‌ها در استان باید تولید نیروی کار و کارگر ماهر باشد و ادارات به این امر مهم کمک کنند.

وی یادآور شد: در شهرستان رامیان به لحاظ پوشش تحصیلی وضعیت مناسبی نداریم، همچنین در بحث سرانه دانش آموزی مدارس نیز آمار تحصیل در هر آموزشگاه استان 128 نفر است که این آمار برای شهرستان رامیان 113 نفر است.

مدیرکل سازمان آموزش و پرورش استان گلستان گفت: شهرستان رامیان 4.5 درصد دانش آموزان استان، 5.9 درصد نیروی انسانی و 5.7 درصد از تعداد اموزشگاه‌های استان گلستان را داراست.

وی بیان کرد: از این آمار به این نتیجه می رسیم که شهرستان رامیان به نیروی انسانی و مدارس بیشتری نیاز دارد و وضعیت فعلی این شهرستان مطلوب نیست

دبیر شورای آموزش و پرورش استان گلستان در پایان خاطرنشان کرد: 57.7 درصد نیروهای آموزشی شهرستان رامیان داری مدرک لیسانس و 18.7 درصد دارای مدرک فوق لیسانس هستند.

انتهای پیام/تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار