هم زمان با سراسر کشور؛

هم زمان با سراسر کشور، زنگ غنچه ها و شکوفه ها در مدارس گرگان به صدا درآمد و ۳۸ هزار دانش آموز ابتدایی و پیش دبستانی در گلستان سال تحصیلی جدید را شروع کردند.

زنگ غنچه ها و شکوفه ها در مدارس گرگان به صدا درآمد

به گزارش گلستان 24 ؛ صبح شنبه، در مراسمی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان و مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان زنگ غنچه ها و شکوفه ها همزمان با سراسر کشور در مدرسه دخترانه «میثم تمار دو» گرگان به صدا درآمد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان در حاشیه این مراسم  اظهار کرد: حدود ۳۴۸ هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در گلستان تحصیل می کنند.

احسان گوهری راد با بیان این که امسال بیش از ۲۰ هزار معلم و کارمند فرهنگی به دانش آموزان در گلستان خدمت می کنند، گفت: ۳۸ هزار دانش آموز پایه اول و پیش دبستانی امروز (شنبه ۳۱ شهریور) شروع سال تحصیلی را شروع کردند.

گوهری راد بیان کرد: امسال دو هزار و ۴۸۰ مدرسه خواهیم داشت و با برنامه ریزی های صورت گرفته و استفاده از نیروهای حق التدریس، بازنشسته و خرید خدمات آموزشی کمبود نیرو جبران شده است.

دبیرستان ایرانشهر به محمدآباد منتقل شده است

همچنین بهجت تربتی نژاد، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان هم به خبرنگار مهر در خصوص انتقال دبیرستان ایرانشهر به مدرسه امام علی (ع) در روستای محمدآباد گفت: تمام امکانات و تجهیزات به مدرسه جدید منتقل شده و کامل است.

وی افزود: جزء یک عده از خانواده ها که موافق انتقال نیستند، برخی از آن جا بازدید کرده و رضایت خود را اعلام کرده اند.

تربتی نژاد ادامه داد: ۳۷۰ دانش آموز در مدرسه تحصیل می کنند و از دانش آموزان روستای محمدآباد هم کسانی که شرایط لازم را داشته باشند می توانند در مدرسه تحصیل کنند.

 
انتهای پیام /مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار