سرمربی تیم ملی کاراته جوانان مطرح کرد

سرمربی تیم ملی کاراته جوانان با اشاره به عدم حمایت کمیته ملی المپیک از تیم ملی کاراته جوانان گفت: مطمئن باشید اگر به کسب مدال طلا در بازی‌های المپیک جوانان مطمئن نبودم، این مسوولیت را قبول نمی‌کردم.

عدم حمایت کمیته ملی المپیک از تیم ملی کاراته جوانان/ کسب 2 مدال طلا در المپیک جوانان قطعی است

به گزارش گلستان 24 ؛  مهران بهنام‌فر در حاشیه اردوی مشترک تیم ملی کاراته جوانان در علی‌آبادکتول، اعزامی به مسابقات المپیک جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، اظهار کرد: این هفتمین اردوی تیم ملی کاراته جوانان است که در شهرستان علی‌آبادکتول در حال برگزاری است و یک مرحله دیگر از اردو باقی مانده که در تهران برگزار می‌شود که 12 مهرماه به مسابقات اعزام خواهیم شد.

وی در خصوص برگزاری مسابقات تیم ملی کاراته جوانان در بازی‌های المپیک جوانان در آرژانتین، تصریح کرد: 25 تا 27 مهرماه مسابقات در آرژانتین برگزار می‌شود و این اولین حضور کاراته در مسابقات المپیک است.

سرمربی تیم ملی کاراته جوانان با تقدیر از مدیرکل ورزش و جوانان گلستان و رئیس هیات کاراته استان گلستان برای برگزاری این اردو، تصریح کرد: خوشبختانه امکانات برای برگزاری این اردو خیلی خوب است و ما هیچ مشکلی در استان گلستان برای برگزاری این اردو نداریم و در حال حاضر این اردوی مشترک نقطه قوتی برای تیم ملی و کاراته کاران گلستان است.

13970704000758_Test_PhotoI

بهنام‌فر گفت: ما خلا بازی تدارکاتی را داشتیم و این تیم بدون بازی‌های تدارکاتی به بازی‌های آسیایی ژاپن اعزام شد و در آنجا قهرمان شدیم و در مسابقات کسب سهمیه المپیک هم بدون بازی تدارکاتی توانستیم قهرمان شویم و این خلا به دلیل کمبود منابع مالی فدراسیون بوده است.

وی اضافه کرد: متاسفانه امسال با وجود اینکه نیاز بود نگاه ویژه کمیته المپیک را داشته باشیم، نداشتیم و به همین دلیل سعی کردیم این خلا را با حضور بازیکنان شهرستانی و بازیکنان تیم ملی بزرگسالان جبران کنیم و یکی از راه‌های جبران این خلا، برگزاری اردوی مشترک با استان‌های مختلف است.

سرمربی تیم ملی کاراته جوانان در خصوص آمادگی کاراته کاران تیم ملی جوانان و پیش‌بینی کسب نتیجه در این بازی‌ها تاکید کرد: از سه وزن موفق شدیم در دو وزن کسب سهیمه داشته باشیم که آقای نوید محمدی دروزن مثبت 68 و آقای علیرضا فرجی در وزن منفی 61 با حریفان رقابت خواهد کرد.

بهنام‌فر متذکر شد: به طور قطع اگر من به این نتیجه می‌رسیدم که طلا نمی‌گیریم به هیچ عنوان این مسوولیت را قبول نمی‌کردم هرچند که شرایط سخت است اما کاراته‌کاران ما از آمادگی بسیار خوبی برخوردارند و با وجود امکانات کم جوانان ما ثابت کردند مرد روزهای سخت هستند.

وی درباره کاراته استان گلستان و بازیکنان گلستانی حاضر در این اردوی مشترک گفت: کاراته گلستان فوق‌العاده با پتانسیل بالا است و در گذشته هم ملی‌پوشان خوبی را در کاراته داشتیم که این نشان دهنده برنامه‌ریزی مدون هیات و ورزش استان گلستان برای این رشته ورزشی است.

سرمربی تیم ملی کاراته جوانان گفت: من فکر می‌کنم در آینده کاراته گلستان حرف‌های بسیار زیادی را برای گفتن دارد و کاراته کارانی که در این اردو حضور دارند از پتانسیل‌های بسیار خوبی برخوردارند و من به این جوانان خوب امیدوارم.

انتهای پیام/فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار