معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: در این شهرستان بحران خاصی در حوزه احتکار و یا تامین کالای اساسی وجود ندارد با اینحال در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مردم گزارش دهند.

 مشکلی در تأمین کالاهای اساسی مردم نداریم

به گزارش گلستان 24 ؛  عبدالقدیر کریمی عصر دیروز در همایش تکریم سالمندان در این شهرستان اظهارداشت: با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر در تلاش هستیم تا فضایی را برای اوقات فراغت سالمندان در شهر فراهم کنیم.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی کنونی و امکان برخی سوء استفاده‌ها افزود: در گنبدکاووس بحران خاصی در حوزه احتکار و یا تامین کالای اساسی وجود ندارد و امروز هم در شورای تامین شهرستان بر نظارت و بازرسی‌ها برای تثبیت قیمت‌ها و تامین کالاهای مورد نظر تاکید شد.

وی با بیان اینکه مردم هرگونه تخلف را گزارش دهند، گفت: اگر موردی در حوزه گرانفروشی، احتکار و یا موارد این چنینی مشاهده شود دستگاه قضایی و نیروی انتظامی با اقتدار وارد عمل شده و با متخلفان برخورد خواهند کرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس بیان داشت: در این شرایط خاص و حساس ما مسئولان و مردم نباید شرایطی فراهم کنیم تا دشمنان از آن سواستفاده کنند و آرامش مردم تحت شعاع قرار گیرد.

محمدرضا فشایی، رئیس اداره بهزیستی گنبدکاووس هم گفت: در این شهرستان 25 هزار معلول سالمند وجود دارد که از این تعداد 700 نفر به خاطر معلولیت شدیدتر از خدمات این اداره بهره مند هستند.

وی افزود: در آینده نزدیک برای ارائه خدمات بهتر و ایجاد شادی و نشاط بیشتر بین سالمندان، بنیاد فرزانگان تاسیس خواهد شد. در حال حاضر به سالمندانی که دارای معلولیت شدیدی هستند کمک هزینه نگهداری و خدمات توانبخشی به صورت رایگان ارائه می‌شود.

فشایی گفت: تیم مراقبین سلامت در منزل، ارائه خدمات توانبخشی در مراکز جسمی حرکتی روزانه و ارائه عینک، سمعک و ویزیت رایگان ماهانه از جمله خدماتی است که بهزیستی به جامعه سالمندان دارد.

انتهای پیام/تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار