مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گلستان از برگزاری چهاردهمین نمایشگاه ماشین‌آلات کشاورزی با حضور ۶۷ شرکت در شهر گرگان خبر داد.

چهاردهمین نمایشگاه ماشین‌آلات کشاورزی در گلستان برپا می‌شود

به گزارش گلستان 24 ؛  مهرداد یزدی عصردیروز  در جمع خبرنگاران اظهارداشت: استان گلستان به‌عنوان یکی از قطب‌های مهم کشاورزی در کشور و با محوریت کشاورزی تعریف شده است که بر همین اساس شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان گلستان هر ساله و پرقدرت اقدام به برگزاری این نمایشگاه می‌کند.

وی افزود: در این دوره از نمایشگاه، 67 شرکت از 14 استان کشورشامل خراسان، گلستان، مازندران، تهران، اراک، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی و شرقی، کردستان، فارس، اصفهان، همدان و خوزستان برگزار می‌شود.

یزدی تصریح کرد: فعالیت این نمایشگاه در در زمینه ادوات و ماشین‌های کشاورزی - باغبانی و خاک‌ورزی، ترانسفورماتور برق و تصفیه آب و تجهیزات آبیاری، لوله‌های UPVC و پلی‌اتیلن، طراحی نسل جدید شیرهای پلیمری، انواع ایستگاه‌های فیلتراسیون اتومات و نیمه اتومات آبیاری قطره‌ای، مخازن آب و سمپاش، ماشین‌آلات صنعتی و انواع دستگاه بوجاری غلات و حبوبات و انواع بالابر، تولید انواع تراکتور، دستگاه‌های اتوماسیون ، دستگاه روغن‌کشی و تصفیه آب، احداث استخر و ذخیره آب و غیره است.

وی بیان داشت: به‌صورت مستقیم و از طریق نماینده انحصاری شرکت‌هایی از کشورهای ترکیه، ایتالیا و فرانسه محصولات خود را در این نمایشگاه ارائه و در ‌معرض دید عموم قرار می‌دهند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان خاطرنشان کرد: چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ماشین‌های کشاورزی، ادوات، تجهیزات آبیاری و صنایع وابسته از تاریخ 10 تا 13 مهرماه در محل نمایشگاه بین‌المللی استان گلستان و از ساعت 15 الی 21 پذیرای کشاورزان، تولیدکنندگان و بازدیدکنندگان علاقمند به این صنعت است.

انتهای پیام/ تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار