فرمانده انتظامی استان گلستان از کشف بیش از ۱۲ تن و ۶۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ۶ ماه نخست سال جاری در استان گلستان خبر داد.

بیش از ۱۲ تن انواع موادمخدر در گلستان کشف شد

به گزارش گلستان 24 ؛ به‌نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی اکبر جاویدان با بیان اینکه مبارزه با سوداگران مرگ در دستور کار پلیس قرار دارد، اظهار داشت: اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس گلستان در حوزه مبارزه با موادمخدر در حد بسیار مطلوبی بوده و مسیرهای عبوری این استان تحت پوشش اطلاعاتی و عملیاتی پلیس قرار گرفته است.

سردار جاویدان افزود: در همین راستا طی 6 ماهه نخست سال جاری و با تلاش بی‌ وقفه ماموران، بیش از 12 تن و 60 کیلوگرم انواع موادمخدر در سطح استان کشف شد.

سردار جاویدان با اشاره به اینکه این مقدار از کشفیات مواد مخدر در استان گلستان بی سابقه بوده است، گفت: بیش از 8 تن و 200 کیلوگرم تریاک، یک تن و 882 کیلوگرم حشیش و بیش از یک تن و 960 کیلوگرم دیگر موادمخدر در این مدت کشف شده است.

فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه در این مدت 27 باند بزرگ تهیه و توزیع موادمخدر منهدم و 53 قاچاقچی نیز دستگیر شدند، تصریح کرد: بیش از یک صد دستگاه خودرو و موتورسیکلت در این عملیات‌ها توقیف شد.

وی موادمخدر را یکی از مهم‌ترین آسیب‌های هر جامعه‌ای دانست و اظهار داشت: امروز نسل جوان ما در معرض تهدید جدی موادمخدر و اعتیاد قرار دارد و همه دستگاه‌ها به ویژه مراکز آموزشی و فرهنگی بایستی توجه جدی به مباحث پیشگیرانه داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به اینکه ریشه بسیاری از جرائم در جامعه به اعتیاد ختم می‌شود، اظهار کرد: بالاترین سهم اختلافات خانوادگی، طلاق و بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از اعتیاد به موادمخدر بوده که با خشکاندن ریشه آن در جامعه می‌توان بسیاری از تهدیدات را از بین برد.

انتهای پیام/ تسنیم

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار