رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان گفت: نمایشگاه تخصصی ماشین‌های کشاورزی، ادوات و تجهیزات آبیاری و صنایع وابسته از امروز در گرگان افتتاح شد.

چهادهمین نمایشگاه تخصصی ماشین‌آلات کشاورزی در گلستان افتتاح شد

به گزارش گلستان 24 ؛  مختار مهاجر ظهر دیروز  در حاشیه افتتاح نمایشگاه ماشین‌آلات کشاورزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در چهادهمین نمایشگاه تخصصی ماشین‌های کشاورزی، 67 شرکت از 14 استان کشور مانند، خراسان، گلستان، مازندران، تهران، اراک، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی و شرقی، کردستان، فارس، اصفهان، همدان و خوزستان حضور دارند.

وی افزود: ادوات و ماشین‌های کشاورزی، باغبانی و خاک ورزی، ترانسفورماتور برق و تصفیه آب و تجهیزات آبیاری، لوله‌های UPVC و پلی‌اتیلن و طراحی نسل جدید شیر‌های پلیمری در معرض دید مردم و کشاورزان قرار گرفته است.

مهاجر تصریح کرد: این محصولات، به صورت مستقیم و از طریق نماینده انحصاری شرکت‌هایی از کشور‌های ترکیه، ایتالیا و فرانسه در این نمایشگاه ارائه شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان یادآور شد: این نمایشگاه از امروز تا 13 مهرماه در محل نمایشگاه بین‌المللی استان گلستان و از ساعت 15 تا 21 پذیرای کشاورزان، تولیدکنندگان و بازدیدکنندگان علاقمند به این صنعت است.

وی اظهار کرد: استان گلستان به‌عنوان یکی از قطب‌های مهم کشاورزی در کشور و با محوریت کشاورزی تعریف شده است که بر همین اساس شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان گلستان هر ساله و پرقدرت اقدام به برگزاری این نمایشگاه می‌کند.

مهاجر افزود: این نمایشگاه با محوریت معرفی و ارائه جدیدترین و به‌روزترین انواع ماشین آلات کشاورزی در بخش‌های کشاورزی حفاظتی، ادوات و تجهیزات آبیاری نوین و نهاده های کشاورزی ارگانیک برپا شده است.

انتهای پیام/تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار