همزمان با افتتاح ۱۷۰۰ مدرسه بنیاد برکت در سراسر کشور؛

همزمان با افتتاح متمرکز هزار و ۷۰۰ مدرسه بنیاد برکت در سراسر کشور، مدرسه ۱۲ کلاسه برکت گالیکش افتتاح و به بهره برداری رسید.

مدرسه ۱۲ کلاسه بنیاد برکت گالیکش افتتاح و به بهره برداری رسید

به گزارش گلستان 24 ؛ ظهر سه شنبه، همزمان با افتتاح متمرکز هزار و ۷۰۰ مدرسه در سراسر کشور، مدرسه ۱۲ کلاسه برکت شهرستان گالیکش افتتاح و به بهره برداری رسید.

در این مراسم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان، مدیر کل آموزش و پرورش و مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیزات مدارس گلستان، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان، امام جمعه و فرماندار شهرستان گالیکش و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.

یاسر لیوانی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گلستان در آیین افتتاح این پروژه اظهار کرد: این واحد آموزشی با ۱۲ کلاس درس در دو طبقه با زیربنای هزار و ۵۰۰ مترمربع ساختمان آموزشی، هزار و ۲۰۰ مترمربع محوطه سازی، ۱۹۰ متر دیوارکشی محوطه احداث شده و یک آزمایشگاه و ۶ فضای جانبی و اداری دارد.

لیوانی افزود: اعتبار هزینه شده در این پروژه دو میلیارد تومان است که از این رقم مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات بنیاد برکت و الباقی از محل اعتبارات دولتی هزینه شده است.


انتهای پیام/مهر

 

ارسال نظر

آخرین اخبار