سرپرست ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس با اشاره به حمایت شهرداری گنبدکاووس از تیم والیبال این شهر در لیگ برتر گفت: غفلت از ایجاد سازمان فرهنگی ورزشی در شهرداری گنبدکاووس سبب بروز مشکلاتی در ورزش این منطقه شده است.

حمایت شهرداری گنبدکاووس از تیم والیبال این شهر در لیگ برتر

به گزارش گلستان 24 ؛ حجت الله یوسفی ظهر دیروز در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی گنبدکاووس اظهار داشت: مشکلات برخی از رشته‌های ورزشی با ایجاد سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری حل خواهد شد، گرچه در روزهای گذشته با تشکیل والیبال شهرداری گنبدکاووس، بسیاری از مشکلات این رشته ورزشی که به عنوان پایتخت والیبال کشور محسوب می‌شود، مرتفع شد.

وی افزود: برای ورزش همگانی و ترویج این رشته ورزشی و نهادینه کردن آن نیاز به همکاری همه دستگاه‌های اجرایی است تا ما را کمک و همراهی کنند.

سرپرست ورزش و جوانان گنبدکاووس بیان داشت: گنبدکاووس دارای 45 هیئت ورزشی خانم و آقا دارد و در بسیاری از رشته‌های ورزشی مانند والیبال، والیبال نشسته، ورزش‌های رزمی و سوارکاری افتخارات استانی و کشوری و حتی جهانی را کسب کرده است.

وی یادآور شد: در همه مسابقات ورزشی چه در سالن ورزشی و چه در میادین سوارکاری همیشه نیروی انتظامی همراه و همکاری لازم را داشته و مردم و بازیکنان ما توانستند با آرامش خاطر و امنیت و بدون هیچ مشکلی شاهد مسابقات ورزشی باشند.

سرهنگ محمود علی‌فر فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: مهم‌ترین اصل برای هر جامعه در جهت پیشگیری از جرائم و کاهش آسیب‌های اجتماعی،  نگاه ویژه به جوانان و ورزشکاران است.

وی افزود: اگر جوانان جامعه به سمت فعالیت‌های ورزشی گرایش یابند، فکر و ذهن آنها درگیر کسب مقام و اوج گرفتن شده و زمان و فرصت برای گرایش به آسیب‌های اجتماعی ندارند و جامعه از این لحاظ مصون خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به بلوار شهید صیاد شیرازی گنبدکاووس بیان داشت: در حال حاضر این فضا محل تجمع افراد بزهکار و وقوع جرم شده در صورتی که با کمترین اعتبار و امکانات می تواند فضای دلنشین برای ورزش و تفریح سالم خانواده ها و جوانان شود و این مستلزم همکاری اداره ورزش و جوانان با شهرداری است.

سرهنگ علی‌فر یادآور شد: هر جامعه ای که از لحاظ ورزشی قوی تر باشد، آسیب‌های اجتماعی آن کمتر و وقوع جرم کاهش خواهد یافت و باید بستر و زمینه لازم برای ایجاد فضاهای ورزشی و گرایش جوانان به ورزش فراهم شود.

انتهای پیام/ش

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار