رئیس کل دادگستری گلستان گفت: رفع نقاط حادثه خیزجاده جنگل گلستان، عشایر و محیط زیست دستور کار جلسه امروز شورای حفظ حقوق بیت المال استان بود.

رفع نقاط حادثه خیز جاده جنگل گلستان در دستور کار
به گزارش گلستان 24 ؛ هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان ورییس شورای حفظ حقوق بیت المال استان در جلسه امروز گفت: ایستگاه‌های آتش نشانی با همکاری دو استان در جنگل گلستان استقرار یابد.

وی افزود: این ایستگاه‌ها هم به مسافران و کسانی که در این مسیر بیتوته می‌کنند برای پیشگیری از آتش سوزی آموزش می‌دهند و هم در مواقع بحران می‌توانند به موقع برای مهار آتش وارد عمل شوند.

هاشمیان با اشاره به برخی تصرفات غیرقانونی اراضی منابع طبیعی در مرز بین دو استان گلستان و خراسان شمالی گفت: در جلسه امروز مقرر شد اداره‌های منابع طبیعی گلستان و خراسان شمالی در قالب تفاهم نامه‌ای این موضوع را بررسی و برای حفظ منابع طبیعی چاره اندیشی کنند.

وی برای جلوگیری از تعرض به مراتع و جنگل و همچنین حفظ مراتع گفت:عشایر به دلیل اشنایی بیشتر با منطقه می‌توانند برای حفظ مراتع و جلوگیری از دست اندازی سودجویان، به منابع طبیعی کمک کنند.

هاشمیان گفت: شورای حفظ حقوق بیت المال استان روند اجرای این مصوبات را رصد و نظارت می‌کند و دستگاه‌های مربوطه هم موظف اند اقدامات خود را به دبیرخانه این شورا گزارش کنند.

انتهای پیام/باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار