فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به افزایش نظارت‌ها بر اماکن عمومی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۸۹۸ واحد صنفی متخلف از سوی پلیس اطلاعات استان پلمب شده است.

 ۸۹۸ واحد صنفی متخلف در گلستان پلمب شد

به گزارش گلستان 24 ؛ سردار علی‌اکبر جاویدان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش جرایم در فضای مجازی اظهارداشت: از ابتدای امسال تاکنون پرونده‌های مربوط به جرایم در فضای مجازی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، در استان رشدی 8.5 درصدی پیدا کرده است.

وی افزود: نیمی از پرونده‌های مربوط به برداشت‌های غیرمجاز از حساب‌های بانکی، 33 درصد مربوط به هتک حیثیت و جرایم علیه افراد، 6 درصد مربوط به کلاهبرداری و 4 درصد جرایم غیراخلاقی و بقیه سایر جرایم بوده است.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه مردم باید آگاهی‌های خود را نسبت به جرایم فضای مجازی افزایش دهند، گفت: پلیس فتا استان گلستان دوره‌های آموزشی مختلفی برای آگاهی‌بخشی به خانواده‌ها و اقشار مختلف انجام داده که تا پایان سال هم این دوره‌ها برقرار خواهد بود.

وی درباره افزایش نظارت‌ها بر اماکن عمومی در استان بیان داشت: از ابتدای امسال 23 هزار مورد بازدید از صنوف مختلف صورت گرفته که نسبت به سال قبل 16 درصد افزایش دارد.

جاویدان با بیان اینکه در این مدت 3 هزار و 568 فقره پروانه کسب صادر شده است، گفت: در همین بازه زمانی 898 واحد صنفی متخلف در استان توسط پلیس اطلاعات پلمب شد که نسبت به سال قبل 14 درصد رشد یافته است.

وی با اشاره به افزایش 9 درصدی صدور گذرنامه در استان افزود: در 6 ماهه امسال 21 هزار و 852 فقره گذرنامه جدید در استان صادر شده است. همچنین کنترل ورود و خروج از مرزهای استان افزایش یافته که در این مدت 9 هزار و 560 نفر از مرزهای استان تردد کرده‌اند.

انتهای پیام/تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار