نماینده لیست امید در مجلس :

نماینده لیست امید در مجلس شورای اسلامی گفت: به هیچ عنوان نمی‌توان به آمریکا اعتماد کرد و FATF یک تله دیگر برای کنج بردن نظام ما است تا دشمنان نقشه‌های خود را به راحتی عملی کنند.

FATF یک تله دیگر برای کنج بردن نظام ما است/ تمکین معاونان استاندار در اجرای قانون عدم بکارگیری بازنشستگان جای تقدیر دارد

به گزارش گلستان 24 ؛   نبی هزارجریبی عصر دیروز در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه کتاب گلستان در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان در خصوص لایحه FTF اظهار کرد: چون هزارجریبی سلامت کاری دارد برخی صحبت‌هایی را انجام می‌دهند که درست نیست.

وی ادامه داد: FTF موضوعی بود که موافقان و مخالفانی داشت و من جناحی رای ندادم و مخالف تصویب این لایحه بودم چون زوایایی را در کشور می‌بینم که چون دوستان در محیط نیستند این زوایا را نمی‌بینند.

نماینده گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان نمی‌توان به آمریکا اعتماد کرد و FATF  یک تله دیگر برای کنج بردن نظام ما است.

*من با مخالفت با لایحه FATF  به فکر امنیت و جان مردم بودم/ قرار نیست جوانی که تازه وارد سیستم شده مدیر شود

هزارجریبی تاکید کرد: برخی از همین دوستان می‌گفتند ارز ارزان می‌شود، اما آیا این اتفاق افتاد و می‌گفتند با رای دادن به این لایحه به فکر معیشت مردم باشید و من با مخالفت با این لایحه به فکر امنیت و جان مردم بودم و رای من سیاسی نبود.

وی در خصوص استعفای دو معاون استاندار گلستان در تبعیت از قانون عدم بکارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های اجرایی استان، تصریح کرد: از قشر جوان باید در امورات کشور استفاده شود و نمونه این قشر جوان وزیر ارتباطات است.

نماینده گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: از مدیران دهه 60 و 50 تشکر می‌کنیم که تا امروز صادقانه برای مردم کار کردند و در نظام خدمت کردند و امروز زمان میدان دادن به جوان‌ها است.

هزارجریبی گفت: قرار نیست جوانی که تازه وارد سیستم شده مدیر شود بلکه آن جوانی که معاون یک مدیرکل است در منصب مدیرکلی و مسوولیت‌های مهم و حساس بکارگیری شود.

وی در خصوص استعفای دو معاون استاندار گلستان تصریح کرد: از اقدام این دو مسوول که به قانون تمکین کردند تشکر می‌کنم و به آنها تبریک می‌گویم که از قانون تمکین کردند و به آنها درود می‌فرستم.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار