معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: دشمن بیش از اینکه جنگ اقتصادی در کشور راه بیندازد، به دنبال جنگ روانی و ایجاد روحیه ناامیدی مردم است.

معاون وزیر بهداشت در گلستان: دشمن بیش از جنگ اقتصادی به دنبال ایجاد جنگ روانی است

به گزارش گلستان 24 ؛ ابراهیم گلمکانی ظهر دیروز در مراسم کلنگ زنی بیمارستان 91 تختخوابی اظهار داشت: درمان بسیاری از بیماری‌های موجود هزینه هنگفت دارد و حوزه سلامت به تنهایی نمی‌تواند هزینه‌های آن را تقبل کند و در این مسیر باید خیرین و سمن‌ها ما را همراهی کنند.

وی با اشاره به اهدای زمین بیمارستان گالیکش توسط خیر، افزود: استان گلستان پتانسیل خوبی برای کمک و همراهی خیرین در حوزه سلامت دارد و امید داریم مسئولان با استفاده از این ظرفیت بتوانند اقدامات خوبی انجام دهند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: این بیمارستان با بهره‌گیری از اعتبارات ملی و اعتبارات ماده 37 احداث خواهد شد و امید داریم در یک یا 2 سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی یادآور شد: حفاظت مالی از بیماران، افزایش و ارتقای کیفیت خدمات و افزایش دسترسی به خدمات 3 هدف طرح تحول سلامت است که خدمت‌رسانی به شهرستان گالیکش در قالب ساخت بیمارستان همان افزایش دسترسی مردم به خدمات است.

گلمکانی گفت: در حال حاضر دشمن بیش از اینکه جنگ اقتصادی در کشور راه بیندازد، به دنبال جنگ روانی و ایجاد روحیه ناامیدی مردم  است.

وی ادامه داد: ما قبل از هر چیز نیاز به امید و همبستگی و روحیه نشاط در جامعه داریم که خوشبختانه در این منطقه با وجود قومیت‌ها و مذاهب مختلف شیعه و سنی روحیه همدلی، وحدت وجود دارد که قابل ستایش است.

انتهای پیام/ تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار