امام جمعه گنبدکاووس:

امام جمعه گنبدکاووس گفت: مانور بسیجیان در استان ها و تهران بسیار به موقع انجام شد و چشم دشمن را کور کرد و باعث اطمینان خاطر مردم شد و افکار عمومی منطقه و کسانی که اخبار ایران را رصد می کنند را به یک گفتمان آرامش بخشی هدایت کرد.

 photo_۲۰۱۸-۰۹-۲۹_۰۹-۴۱-۵۶

حجت الاسلام محمود ترابی با اشاره به این مطلب اذعان کرد: سخنان رهبر انقلاب در این اجتماع بازتاب گسترده ای در رسانه های خارجی داشت و اینکه مقام معظم رهبری فرمودند" با درهم شکستن تحریم ها آمریکا یک بار دیگر از ایران سیلی خواهد خورد" تیتر بسیاری از رسانه ها قرار گرفت.

وی افزود: یک روز به یادماندنی تاریخی را دوباره بسیجیان رقم زدند و برای ملت و کشور ایران که همیشه در اوج عظمت بوده و همه دنیا را تحت تاثیر خود قرار می دهد ، این عظمت تاریخی ثبت شد.

در حمله موشکی سپاه گوش آمریکا کشیده شد

ایشان با اشاره به حمله موشکی سپاه به مقر تروریست ها که در ظاهر گوشمالی برای داعش است اما به دلیل عدم هماهنگی ایران با آمریکا آنکه گویش کشیده می شود آمریکا و استکبار است.

وی ادامه داد: رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح نیز عنوان کرد "برای زدن دشمنانمان از کسی اجازه نمی گیریم"و مدتی هم هست که آمریکا به خاطر همین نگرانی هایی که دارد ناوهای خود را از خلیج فارس بیرون برده است.

انتقاد ازعدم تحلیل و شفاف سازی دلیل نوسانات دلار برای مردم

امام جمعه گنبدکاووس گفت: باید نوسانات قیمت دلار را تحلیل کرد؛ آن صعود و این سقوط برای چیست که در این رابطه از رسانه ها به ویژه به رسانه ملی انتقاد داریم که چرا تحلیل این روند قیمت دلار برای عموم انجام نشد و اینکه شبکه های اجتماعی به ویژه تلگرام چه نقشی در این روند دارد.

ایشان همچنین خواستار شفاف سازی شد و افزود: 500 هزار دلار به بانکی در ترکیه از ایران انتقال داده شده است که قصد داشتند از آنجا به اسرائیل منتقل کنند، باید اینها برای مردم شفاف و آشکار شود.

نباید جوانان را در مقابل رسانه های دشمن تنها بگذاریم

حجت الاسلام محمود ترابی به تاسی از سخنان رهبرانقلاب در جمع بسیجیان بر توجه بیشتر بر جوانان و نقش آنان تاکید کرد و گفت: انقلاب ما با جوانان آغاز شده است ، پیروزی انقلاب و جنگ را جوانان رقم زدند و پیروزی در میادین بزرگتر با نقش جوانان بود و امروز نیز صفوف پرجمعیت ایستادگی از آن جوانان است.

خطیب خطبه های نماز جمعه تصریح کرد: باید این پذیرفته شود و دولت این را بپذیرد تا با دست گره گشای جوانان بسیاری از موانع مرتفع شود .

ایشان در ادامه با ابراز تاسف از تاثیر گذاری رسانه های دشمن گفت: نباید آیندگانمان را در مقابل این رسانه ها و برخی روشنفکر نماها که نسخه وابستگی اتکا به دشمن را می پیچنند، تنها بگذاریم.

حجت الاسلام ترابی اظهار کرد: شکست ناپذیری ملت ایران خود یک شاخصه مهم است و با هر یک فتنه هایی که در مسیر خود داشته می توان ملتی را زمین زد که بالاترین شاهکار انقلاب است که مقابل همه آنها ایستاده است و بزرگترین توطئه ها را دیده ایم اما هنوز ایستاده ایم.

وی تصریح کرد: این شجره طیبه ای است که بخاطر بالندگی که دارد چشم دشمنان را جلب می کند .

عقیم ماندن تلاش عده ای برای بر هم زدن رابطه ایران و عراق

امام جمعه گنبد با اشاره به اتفاقات عراق و تلاش عده ای با پراکندن شایعاتی برای بهم زدن رابطه ایران و عراق که در منطقه ما هم بودند اذعان کرد: افرادی که تحت تاثیر ماهواره به دنبال این حواشی بودند که نتیجه ائتلاف در عراق ، این تلاش ها را بی نتیجه گذاشت .

ایشان همچنین به دست برتر رزمندگان یمنی علی رغم نبود امکانات و تسلیحات اشاره کرد که توانستند اقتدار خود را نشان دهند و این برگ برنده ای برای منطقه و ما است.

انتظار حرکت انقلابی از این مجلس نبود!

حجت الاسلام ترابی با اشاره به تصویب قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان گفت: واقعا از این مجلس غیرانقلابی، انتظار این اقدام انقلابی نبود و تصویب این قانون مایه افتخار است.

حجت الاسلام ترابی  با عنوان این تعبیر که آدم تنبل وقتی راه نمیرود خدا زیرش آتش میکند تا حرکت کند اضافه کرد: اگر بنا باشد در هیئت دولت بازنشستگان کنار بروند جز وزیر ارتباطات نخواهد ماند شاید اجرای این قانون در این سطح ممکن نباشد اما در سطح ادارات یک تحول خوب در حال رخ دادن است.

امام جمعه گنبد با یادآوری تاکید مقام معظم رهبری بر استفاده بیشتر از جوانان، تصویب و اجرای این قانون را قدمی در این راستا عنوان کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار