رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای گلستان گفت: ۷۶ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی از گلستان برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی (ع) اعزام شد.

۷۶ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی از گلستان برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی اعزام شد

به گزارش گلستان 24 ؛به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای گلستان، قربانعلی روحی اظهار داشت: با آغاز طرح جابجایی اعزام زائران اربعین حسینی از اواخر مهرماه جاری، تاکنون بیش از 76 دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس با هدف جابجایی زائران و تعداد 200 خدام مواکب استان گلستان مشابه سال قبل برای خدمات‌رسانی به زائران حسینی(ع) به کربلای معلی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه اعزام زائران به مرز مهران تا 48 ساعت قبل از اربعین ادامه خواهد داشت، افزود: اعزام نماینده‌ و درنظرگرفتن تدابیر لازم برای رسیدگی و بررسی نحوه برگشت زائران استان از دیگر اقدامات اداره کل در این طرح می‌باشد.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای گلستان یادآورشد: خادمان اربعین حسینی(ع) در قالب موکب علی ابن موسی‌الرضا(ع) گرگان با 5 دستگاه اتوبوس برای پذیرایی و خدمات رسانی زائران به کربلای معلی اعزام شدند.

روحی اظهار کرد: براساس هماهنگی‌های انجام شده، دیگر موکب‌های گلستان نیز توسط ناوگان اتوبوسرانی استان به مقصد کربلا اعزام شدند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار