مراسم بزرگداشت هفتمین روز شهادت محیط‌بان گلستانی در پارک ملی گلستان امروز در اداره کل محیط زیست استان گلستان در گرگان برگزار شد.

 مراسم بزرگداشت شهادت محیط‌بان گلستانی در گرگان برگزار شد

به گزارش گلستان 24؛ به مناسبت هفتمین روز شهادت تاج محمد باشقره محیط بان پارک ملی گلستان امروز مراسم بزرگداشتی با حضور مسئولان استانی و معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست کشور در اداره کل محیط زیست استان گلستان در گرگان برگزار شد.

تاج محمد باشقره محیط بان فقید گلستانی است که هفته گذشته در درگیری با شکارچیان غیرمجاز در راه حفاظت از محیط زیست به شهادت رسید.

امیر عبدوس مدیرکل محیط زیست استان گلستان در این مراسم گفت: با تلاش ماموران همه شکارچیان متخلف دستگیر شدند که امیدواریم دستگاه قضایی اشد مجازات را برای این افراد در نظر بگیرد.

وی افزود: در این زمینه تاکنون 14 نفر دستگیر شدند که 4 نفر به صورت مستقیم در این حادثه دخالت داشتند و همه دستگاه‌های نظامی و امنیتی ما را در دستگیری این شکارچیان کمک کردند.

مدیرکل محیط زیست استان گلستان گفت: محیط‌بانان به‌ویژه در مناطقی مانند پارک ملی گلستان و منطقه حفاظت شده جهان‌نما با شکارچیان غیرمجاز و قاچاقچیان گوشت و تنوع زیستی روبه‌رو هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار