گنبد:

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: با رایزنی‌ها و پیگیری‌ها، مدیریت سوارکاری برای دومین سال به شهرستان گنبدکاووس واگذار شد.

مدیریت مجموعه سوارکاری به گنبدکاووس واگذار شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ عبدالقدیر کریمی ظهر امروز در همایش سلامت بانوان اظهار داشت: فدراسیون سوارکاری کشور، مانند دوره قبل تلاش داشت تا مدیریت مجموعه سوارکاری را از حوزه شهرستان خارج کرده و به صورت انحصاری در اختیار فدراسیون قرار دهد که خوشبختانه برای دومین سال مدیریت این مجموعه در اختیار گنبدکاووس قرار گرفت.

وی درباره امور بانوان و خانواده افزود: با تغییراتی که در مشاوره امور بانوان و خانواده فرمانداری ویژه انجام شده، امید داریم در کنار انجام وظایف و تکالیف این حوزه، مسائل و مشکلات حوزه‌های مختلف بانوان به صورت تخصصی مورد بررسی قرار گیرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس بیان داشت:استفاده از ظرفیت بانوان و پرداختن به مسائل اساسی آنها در فضای کلی شهرستان از اولویت‌ها است و در این راستا افق روشنی را در حوزه بانوان شهرستان ترسیم خواهیم کرد.

وی یادآور شد: بانوان شهرستان گنبدکاووس نیز باید حضور و تعامل بیشتری در برنامه های مختلف داشته تا اگر موضوعی مورد غفلت فرمانداری قرار بگیرد با مساعدت و همکاری شما در مسیو صحیح قرار گرفته و نتایج مطلوبی کسب شود.

کریمی ادامه داد: سلامت، اشتغال و مسائل اجتماعی و فرهنگی از موضوعات مهم و اساسی در حوزه بانوان است و سعی داریم با برگزاری کارگاه های آموزشی، سلامت بانوان شاغل و خانه دار شهرستان گنبدکاووس را ارتقاء بخشیم.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار