آق‌قلا:

فرماندار آق‌قلا گفت: بیمارستان صحرایی ارتش در قالب طرح مردم‌یاری از روز امروز به مدت سه روز در انبارالوم راه‌اندازی شد.

بیمارستان صحرایی ارتش در قالب طرح مردمیاری در انبارالوم آق‌قلا راه‌اندازی شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ امانگلدی ضمیر، صبح امروز (چهارشنبه 9 آبان) در آئین افتتاح بیمارستان صحرایی ارتش جمهوری اسلامی در شهر انبارالوم آق‌قلا اظهار کرد: با توجه به محرومیت شهر انبارالوم و بخش وشمگیر با پیگیری‌هایی که صورت گرفت بنا شد از ظرفیت مردم‌یاری و سلامت ارتش جمهوری اسلامی در این منطقه محروم استفاده شود.

وی تصریح کرد: با توجه به جلساتی که داشتیم بنا شد یک مرکزی را برای راه‌اندازی بیمارستان صحرایی انتخاب کنیم و با توجه به محرومیت بحش وشمگیر این منطقه مرزی انتخاب شد.

فرماندار آق‌قلا ادامه داد: استقبال مردم از این مرکز بیمارستان صحرایی نشان داد که نقطه‌یابی خوبی اتفاق افتاده و این بیمارستان صحرایی به مدت سه روز و از روز چهارشنبه تا روز جمعه فعال خواهد بود.

هیوه‌چی تاکید کرد: در این مرکز ۱۰ اکیپ پزشکی خدمات رایگان به مردم عرضه می‌کنند و تمامی ویزیت، دارو و حتی اگر نیاز به عمل جراحی باشد به شکل رایگان برای بیماران در این منطقه اتفاق خواهد افتاد.

وی افزود: ضرورت رسیدگی به مناطق محروم بر کسی پوشیده نیست و ارتش با طرح مردمیاری بسیار خوب عمل کرده و از آن تشکر می‌کنیم.

فرماندار آق‌قلا ادامه داد: می‌توان خدمت پایه‌تر نسبت به مردم محروم وشمگیر ارائه شود و در این بخش برای برپایی این بیمارستان صحرایی همکاری‌های خوبی اتفاق افتاده است.

هیوه‌چی گفت: بخش وشمیگر ۲۳ روستا و یک شهر دارد و در شهر انبارالوم ۷ هزار نفر زندگی می‌کنند و روستاهای بخش نزدیک ۲۳ هزار جمعیت دارد.

وی تاکید کرد: دوری از مرکز و محرومیت بخش و شاخصه های محرومیت در این بخش وجود دارد و دولت علی رغم حمایت ها نتوانست امکانات بهداشتی را فراهم کند.

فرماندار آق‌قلا افزود: ۵۷ خانه بهداشت در این بخش داریم و  یک مرکز خدمات جامع سلامت در این بخش فعال است.

انتهای پیام/ شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار