مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از گردهمایی هیئت‎های مذهبی گلستان در مشهد مقدس خبر داد.

گردهمایی هیئت‌های مذهبی گلستان در مشهد مقدس برگزار می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت‌الاسلام نورالله ولی‌نژاد صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به حضور باشکوه مسلمانان در پیاده‎روی اربعین اظهار کرد: در روز اربعین بسیاری از مردم در کربلا و یا در مسیر نجف به کربلا حضور داشتند و بسیاری از مشتاقان حسینی بنا به دلایلی نتوانستند به این سفر معنوی مشرف شوند.

وی با بیان اینکه عشق به امام حسین (ع) زمان و مکان نمی‌شناسد، افزود: مشتاقان حسینی با برگزاری مراسم‌های سوگواری در ماه صفر، محرم و پیاده‌روی اربعین ارادت خود را به حضرت اباعبدالله‎الحسین (ع) به نمایش گذاشتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان به دسته‌روی روز اربعین در گلستان اشاره کرد و گفت: بخشی از مردم در قالب پیاده‌روی جاماندگان از راهپیمایی اربعین حسینی در روز اربعین ارادت و محبت خود را به سید و سالار شهیدان نشان دادند.

ولی‌نژاد با بیان اینکه این راهپیمایی در تمامی شهرهای استان برگزار شد، افزود: مردم استان گلستان با آغاز ماه محرم و برپایی مراسم‌های سوگواری محبت خود را به شهدای کربلا و امام حسین(ع) نشان دادند.

وی با بیان اینکه ارادت مردم به امام حسین(ع)  وصف‌‎شدنی نیست، افزود: در پایان ماه صفر نیز جمعیت قابل توجهی که پیاده یا با وسائل نقلیه به مشهد مقدس مشرف شدند در روز سه شنبه ۱۵ آبان با گردهمایی، کربلایی دیگر را رقم می‌زنند.

ولی نژاد تاکید کرد: گردهمایی هئیت‌های مذهبی استات گلستان در سالن قدس آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار