کلاله:

محمد حمیدی: ایستادگی مردم در مقابل جنگ روانی دشمن و مقابله با حوادث و سوانح طبیعی نیز پدافند غیرعامل هستند.

فرماندار کلاله بر آمادگی عمومی برای پدآفند غیرعامل تاکید کرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمد حمیدی روز شنبه در مراسم متمرکز نواختن زنگ پدافند غیرعامل مدارس کلاله در هنرستان شهید مطهری این شهرستان گفت: ایستادگی مردم در مقابل جنگ روانی دشمن و مقابله با حوادث و سوانح طبیعی نیز پدافند غیرعامل هستند.

وی خاطرنشان کرد: جنگ بیولوژیک و ایجاد مخاطرات بهداشتی و زیست محیطی و حوادث طبیعی همچون زلزله، سیل و خشکسالی هم نیازبه پدافند غیرعامل دارند و مردم بایستی آمادگی لازم را برای مقابله با آنها داشته باشند.

فرماندار کلاله خطاب به دانش آموزان تاکید کرد: دشمن از طریق فضای مجازی دانش آموزان و جوانان ما را مورد تهدید قرار می دهد و مواظبت کردن از خود در برابر این تهدیدها، پدافند غیرعامل است و امروز بیش از هر زمانی به آن نیازداریم.

در ادامه این مراسم و به مناسبت هفته پدآفند غیر عامل، مانور امداد و نجات و اطفای حریق از سوی هلال احمر و آتش نشانی کلاله درهنرستان شهید مطهری این شهرستان به اجرا درآمد.

به گزارش ایرنا، دراین مانور کارشناسان، مربیان و تکنیسین های جمعیت هلال احمر کلاله شیوه های مختلف امداد و نجات در حوادث و سوانح مرتبط با موتورسیکلت و نیروها و تکنیسین های آتش نشانی نیز نحوه اطفای حریق را به نمایش گذاشتند.

هشتم آبان ماه به عنوان روز ملی پدافند غیرعامل و هشتم تا چهاردهم این ماه نیز به عنوان هفته پدافند غیر عامل نامگذاری شده است. 

انتهای پیام/ جماران

ارسال نظر

آخرین اخبار