معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش گلستان:

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان از برگزاری همایش مدیران هنرستان های کشاورزی سراسر کشور در گلستان خبر داد.

همایش مدیران هنرستان های کشاورزی کشور در گلستان برگزار می شود

به گزارش گلستان 24 ؛ ابراهیم حاجیلری، صبح شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: شاخص توسعه استان کشاورزی است و بر همین اساس دو هنرستان کشاورزی در علی آبادکتول و گنبدکاووس داریم.

وی افزود: برای سال تحصیلی جدید هنرستان کشاورزی دخترانه را در آزادشهر راه اندازی کردیم و پیگیر ساخت هنرستان های کشاورزی دیگر در مراوه تپه، کردکوی و آق قلا هستیم.

حاجیلری ادامه داد: با هدف توسعه سطح آموزش های کشاورزی در هنرستان های استان، همایش آموزشی را در روزهای ۲۳ و ۲۴ آبان، با حضور مدیران هنرستان های کشاورزی سراسر کشور در گنبدکاووس برگزار خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: در این همایش معاون آموزش متوسطه و مدیران کل فنی و حرفه ای و کار و دانش وزارت آموزش و پرورش و همچنین برخی مدیران استان گلستان حضور خواهند داشت و امیدواریم از قِبل آن یارانه های تولید را در کنار آموزش های مهارتی در هنرستان ها داشته باشیم تا فارغ التحصیلان به عنوان یک کشاورز نوین و با دانش از ظرفیت های استان بهتر استفاده کنند.

حاجیلری گفت: امیدواریم این همایش با افق ها و چشم اندازهای جدید در بحث تکنولوژی، اصلاح ژنتیک در عرصه های باغی، زراعی و غیره به ما کمک کند.


انتهای پیام /مهر

 

ارسال نظر

آخرین اخبار