سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: « پتی پری» نخستین بازیکن خارجی این فصل لیگ برتر بسکتبال به تیم شهرداری گرگان پیوست.

نخستین بازیکن خارجی فصل جاری لیگ برتر بسکتبال به تیم شهرداری گرگان پیوست

به گزارش گلستان ۲۴؛ حمیدرضا کلاسنگیانی ظهر امروز در مراسم معرفی بازیکن خارجی تیم بسکتبال شهرداری گرگان اظهارداشت: در روند تشکیل تیم با ضعف‌هایی روبه‌رو بودیم و قرار شد برای حل این مشکل از بازیکنان داخلی استفاده کنیم. رقم‌های پیشنهادی بازیکنان داخلی بالا بود برای همین ترجیح دادیم از یک بازیکن خارجی استفاده کنیم.

وی افزود: با همکاری شهرداری و شورای شهر گرگان با « پتی پری» بازیکن 30 ساله آمریکایی به توافق رسیدیم و قرارداد هم با این بازیکن بسته شد.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه پری جزو بازیکنان موفق در لیگ‌های اروپایی بوده است، گفت: در ادامه لیگ و در صورت کسب نتایج خوب، با هماهنگی با شهرداری و شورای شهر برای جذب بازیکنان خارجی دیگری هم اقدام خواهیم کرد.

پتی پری، بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان هم در این مراسم اظهارداشت: خیلی دوست دارم توصیفاتی که دوستانم در مورد تیم شهرداری و حضور مردم و همچنین جو حاکم بر بازی‌ها داشتند را از نزدیک مشاهده کنم. تلاش می‌کنم تا انتظارات هواداران این تیم را برآورده کنم.

وی گفت: در چند روز اخیر که  در ایران حضور پیدا کردم، کشور ایران را کشوری بسیار دیدنی و پر شور و هیجان دیدم و این امر برای من لذت‌بخش بوده است. نگاه من نسبت به ایران همان چیزی بود که در تصوراتم داشتم و همانند همان جایی است که من در آن زندگی کردم.

پری ابراز امیدواری کرد با همکاری سایر بازیکنان تیم شهرداری گرگان، بتواند نمایش خوبی در بازی‌های لیگ بسکتبال ایران از خود ارائه دهد.

پتی پری، بازیکن 30 ساله تیم بسکتبال شهرداری گرگان سابقه بازی در کالج‌های اوهایو، اورگان و آریزونا را دارد. وی دوران حرفه‌ای خود را از لیگ اسلواکی آغاز کرد و پس از آن در لیگ‌هایی مانند رومانی، ونزوئلا، بلاروس، ایتالیا، مجارستان، لبنان، قطر، یونان و لیتوانی حضور داشته است.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار