سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان:

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: تمرینات تیم شهرداری گرگان برای حضور در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال، هفته آینده آغاز می‌شود.

تمرینات تیم بسکتبال شهرداری گرگان هفته آینده آغاز می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ حمیدرضا کلاسنگیانی اظهار کرد: در نظر داریم پس از تعطیلات عید سعید فطر، تمرینات تیم شهرداری گرگان را برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با حضور بازیکنان بومی آغاز کنیم.

وی افزود: در آغاز تمرینات بازیکنان بومی که فصل گذشته عضو تیم شهرداری گرگان بودند حضور خواهند داشت و در صورتی که یس آل گرگان در لیگ برتر شرکت نکند با هماهنگی با مدیرعامل این تیم از بازیکنان آنها هم در تمرینات استفاده می‌کنیم.

حضور بازیکنان در تمرینات تضمینی برای قرارداد بستن با آنها نیست

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه حضور بازیکنان در تمرینات تضمینی برای قرارداد بستن با آنها نیست، گفت: باید پس از جلسه با مدیریت باشگاه و دیگر اعضای کادر فنی به نتیجه برسیم و سپس رایزنی برای جذب بازیکنان مورد نظر را آغاز کنیم.

کلاسنگیانی تصریح کرد: دیگر اعضای کادر فنی تیم مشخص شده‌اند و به زودی اسامی آنها را اعلام می‌کنیم و به طور قطع از تمامی افرادی که دارای پتانسیل هستند استفاده خواهیم کرد.

وی یادآور شد: امیدواریم تیمی در شان بسکتبال گرگان را روانه فصل جدید لیگ برتر بسکتبال کنیم و از مسئولان، هواداران و رسانه‌ها می‌خواهیم در این مسیر ما را تنها نگذارند.


انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار