رئیس حوزه هنری گلستان:

رئیس حوزه هنری گلستان از برگزاری آئین اختتامیه پنجمین سوگواره حماسه خون در استان خبر داد و گفت: ۳۰ آبان ماه آئین اختتامیه این سوگواره برگزار می شود.

اختتامیه پنجمین سوگواره حماسه خون ۳۰ آبان برگزار می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ تقی محمدنژاد اظهار کرد: آئین اختتامیه پنجمین سوگواره حماسه خون ۳۰ آبان ماه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می شود.

وی با بیان این که سوگواره حماسه خون از سال آینده به صورت منطقه ای یا ملی اجرا می شود، افزود: در پنجمین سوگواره حماسه خون از ۷۱ عکاس ۵۴۰ اثر به دبیرخانه رسید.

رئیس حوزه هنری گلستان از انتخاب ۴۰ اثر برگزیده نمایشگاه خبر داد و گفت: این آثار در قالب نمایشگاه برای بازدید علاقمندان به نمایش گذاشته می شود.

محمدنژاد با بیان اینکه از پنج نفر که آثار آنها از نگاه داوران برتر شناخته شده تجلیل می شود، افزود: اهدای جوایز به برگزیدگان در مراسم اختتامیه انجام می شود.

وی ضمن یادآوری افتتاح نمایشگاه آثار منتخب سوگواره حماسه خون که در نگار خانه حوزه هنری گشایش می یابد، افزود: پس از آئین افتتاحیه نمایشگاه، کارگاه آموزشی با حضور داوران در حاشیه پنجمین سوگواره خون برگزار می شود.

رئیس حوزه هنری استان گلستان در خاتمه مسعود امامی، ابوالقاسم قاسمی و داود عامری را به عنوان داوران پنجمین سوگواره معرفی کرد و یادآور شد: امیدواریم برپایی چنین برنامه های به افزایش دانش و توان فنی عکاسان استان بیافزاید.

انتهای پیام/ مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار