معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

معاون درمان علوم پزشکی گلستان گفت: علت فوت جوان ۳۵ ضایعه شدید قلبی بوده و غیرفعال بودن مرکز درمانی کذب است.

تعطیلی بخش قلب بیمارستان صیاد شیرازی کذب است

به گزارش گلستان ۲۴؛ عباس بدخشان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان عصرامروز در جمع خبرنگاران استان گفت: جوان ۳۵ ساله در بامداد روز پنج شنبه ۲۷ آبان ماه به دلیل سکته قلبی فوق حاد و گسترده به مرکز آموزشی درمانی شهید صیاد شیرازی مراجعه کرد که به دلیل ضایعه قلبی درگذشت.

بداخشان افزود: این بیمار پس از مراجعه به بیمارستان تحت درمان متخصص قلب استان و فلوشیپ آنژیوپلاستی قرار گرفت و از آنجایی که مرکز تخصصی قلب استان و محل اجرای برنامه ۲۴۷ (سکته قلبی حاد) در بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهرستان کردکوی قرار دارد بیمار برای مداوا به این مرکز فرستاده شد.

وی ادامه داد: بیمارستان امیرالمومنین کردکوی دارای امکانات تخصصی وفوق تخصصی بیشتری برای ارائه خدمات قلبی است و بنا به تشخیص پزشک معالج ومتخصص قلب بیمار درحین احیای قلبی ریوی به این مرکز درمانی اعزام شد.

وی ادامه داد: متاسفانه شدت ضایعه قلبی این جوان ۳۵ ساله به حدی بود که با وجود همراهی متخصص قلب و کارشناس پرستاری مجرب در مسیر، باز هم دچار ایست قلبی شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان پیرامون دلیل درگذشت این جوان گفت: مرگ جوان تعطیلی بخش قلب بیمارستان صیاد شیرازی نبوده، و مرکز آموزشی درمانی شهید صیاد شیرازی گرگان قادر است تا سطحی از خدمات انژیوگرافی را به بیماران اورژانسی ارائه کند.

وی در پایان افزود: امیدواریم با رفع محدودیت‌های مالی و تجهیزاتی در آینده بتوانیم به بیماران با هر میزان ضایعات قلبی در مرکز شهید صیاد شیرازی خدمات فوق تخصصی ارائه دهیم.

انتهای پیام/ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار