بامداد پنجشنبه رخ داد

بامداد پنجشنبه به دلیل غیرفعال بودن بیمارستان قلب سلیم گرگان واقع در محوطه بیمارستان صیاد شیرازی گرگان جوان 35 ساله جان خود را از دست داد.

مرگ جوان ۳۵ ساله به دلیل غیرفعال بودن بیمارستان قلب گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ بر اساس اظهارات و مطالب ارائه شده توسط یک منبع مطلع و آگاه در دانشگاه علوم پزشکی گلستان، ساعت یک بامداد روز پنجشنبه گذشته جوان 35 ساله که هویت وی نزد تحریریه خبرگزاری فارس محفوظ است در بیمارستان صیاد پذیرش شد.

پس از ویزیت بیمار توسط پزشک اورژانس بیمارستان مشخص شد این جوان دچار مشکل قلبی بوده و باید به سرعت در بیمارستان قلب روند درمانش را پیگیری کرده و آنژیوگرافی کند.

این جوان توسط دو پزشک در اورژانس بیمارستان صیاد مورد معاینه قرار گرفته و هر دو پزشک همین تشخیص را دادند.

براساس اظهارات این منبع سوپروایزر شیفت اظهار کرد که نمی‌توانیم بیمار را به بیمارستان قلب منتقل کنیم چون بیمارستان شب‌ها تعطیل است و در پیگیری‌ها و تماس‌های پزشک با رئیس بیمارستان و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان آنها نیز اظهار کردند بیمارستان قلب سلیم جنب بیمارستان صیاد به دلیل نداشتن مسوول فنی تعطیل است.

ذکر این نکته نیز ضروری است که در تحقیقات مشخص شده مسوول فنی بیمارستان قلب که یک خانم دکتر است چهار ماه به دلیل مرخصی زایمان در محل کار حاضر نمی‌شد که منجر به تعطیلی این بیمارستان شده بود و پس از پایان مرخصی نیز گویا تنها در نوبت صبح در محل کار حاضر است که متعاقب آن تنها در نوبت صبح بیمارستان فعال است.

پس از مواجه شدن پزشک این جوان با وضعیت موجود، وی با بیمارستان قلب کردکوی هماهنگ کرده و ضمن اخذ پذیرش، بیمار را با آمبولانس به بیمارستان کردکوی منتقل کرد که در ابتدای ورودی شهر، بیمار جان خود را از دست داد.

لازم به ذکر است، خبرگزاری فارس در خصوص جزئیات این حادثه در حال پیگیری است و آماده انتشار هرگونه اظهار نظر و جزئیات لازم در خصوص این حادثه از سوی مسوولان مربوطه خواهد بود.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار