کارشناسان کمیته هواشناسی دریایی گلستان به یگان حفاظت محیط زیست، فعالین شرکت‌های پره شیلات و پایگاه دریانوردی استان توصیه‌هایی ارائه کردند.

توصیه اعضای کمیته هواشناسی دریایی به فعالین محیط زیست و شیلات

به گزارش گلستان ۲۴؛ بر اساس مصوبه نشست کمیته هواشناسی دریایی استان گلستان که امروز با حضور کارشناسان فرمانداری، هواشناسی دریایی گلستان، شیلات، محیط زیست، دریابانی بندرترکمن در محل اداره هواشناسی دریایی بندرترکمن تشکیل و با توجه به پیش بینی جوی و دریایی توصیه‌های فنی اعلام شد.

امروز، آسمان استان نیمه ابری و در اوقات شب همراه با بارش پراکنده و در اواخر وقت وزش نسبتا  شدید باد و مه آلود را شاهد خواهیم بود.

باتوجه به مواج بودن دریا تا اواخر وقت امشب، تا اواسط فردا فعالیت و ماموریت یگان حفاظت محیط زیست و محیط بانان و کارشناسان پایش با احتیاط و تمهیدات مناسب انجام شود.

و با توجه به پیش بینی هواشناسی دریایی به سبب وزش نسبتا شدید باد از اواخر وقت امشب تا اواسط فردا، دریا مواج خواهد بود و در این مدت شرکت‌های پره از فعالیت خودداری کرده و از بعد از ظهر دوشنبه با رعایت نکات ایمنی صیادان به فعالیت صیادی خود ادامه دهند.

و همچنین پایگاه دریابانی شناور‌ها نکات ایمنی و امنیتی دریانوردی را رعایت کنند و شناور‌های کوچک از رفتن به دریا خودداری کنند.

انتهای پیام/ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار