فرمانده سپاه استان گلستان:

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه محرومیت‌زدایی اقدامات خوبی انجام داده و استان گلستان در این حوزه قدم‌های موثری برای رفع محرومیت برداشته است.

محرومیت‌زدایی از اولویت‌های اصلی سپاه نینوا است

به گزارش گلستان ۲۴؛ سردار حسین معروفی ظهر امروز در مراسم متمرکز افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۰ پروژه سپاه استان در قالب محرومیت‌زدایی در روستای بارانی‌ها این شهرستان اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه محرومیت‌زدایی اقدامات خوبی انجام داده است. استان گلستان در این حوزه قدم‌های موثری برای رفع محرومیت برداشته است.

وی افزود: علاوه بر تهیه جهیزیه برای زوجین محروم با همکاری بانک انصار،با رایزنی‌های انجام شده قرار است کمک هزینه جهیزیه برای ۵۰۰ زوج از جایگاه دیگر تهیه و تحویل زوجین نیازمند شود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان داشت: امروز در اجرای محرومیت زدایی توسط سپاه،مدرسه ۲ کلاسه به مساحت ۱۲۰ مترمربع و با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان ظرف مدت ۶ ماه با همکاری بسیج سازندگی استان و شهرستان گنبدکاووس و اداره کل نوسازی آموزش و پرورش گلستان به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: تاکید من به همه نیروهای بسیج و سپاه استان این است که در قبال خدمات انجام شده به مردم هیچ‌گاه به دنبال تشکر و قدردانی نباشید. هیچ‌گاه به مردم محروم ترحم نکنید بلکه آنها را تکریم کنید. شخصیت مردم ما فراتر از ترحم است. فلسفه وجودی بسیج و سپاه مکتبی و انقلابی بودن آن است. اگر امروز سپاه و بسیج تاکنون ماندگار شده به خاطر از مردم با مردم و برای مردم بودن است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه سپاه یک نیروی نظامی نیست، ابراز کرد: بسیج و سپاه از هم جدا نیستند و بسیج یک فرهنگ، آرمان و ایده است و منطق بسیج بر مبنای قرآن و رسول خدا بوده و آموزگار آن سیدالشهدا است. بسیج بن‌بست‌شکن است و هر کس که در منطق قرآن و اهل بیت متولد شده و تربیت شود بن‌بست ندارد.

سردار معروفی با تاکید بر اینکه نظام و مردم در ایران اسلامی با هم تعریف می‌شوند، اظهارداشت: برخی به اشتباه تصور می‌کنند که دشمن نظام جمهوری اسلامی را هدف قرار داده است. دشمن در جنگ خود هم مردم و هم نظام جمهوری اسلامی را هدف قرار داده زیرا مردم ما از اقوام مختلف دل در گرو ولایت دارند و از نظام خود دفاع کردند.

وی افزود: مردم در ۸ سال دفاع مقدس با دست خالی در مقابل همه دشمنان شرق و غرب ایستادند و به ذات اقدس الهی باور و ایمان داشتند. امروز هم اگر به خداوند و سنت الهی باور داشته و ثابت قدم باشیم در مقابل دشمنان پیروز می شویم.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار