فرمانده سپاه نینوای استان گلستان بسیج را مایه عزت، سربلندی و آرامش دانست و گفت: عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون اشاعه تفکر بسیجی است.

فرمانده سپاه استان گلستان: عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون اشاعه تفکر بسیجی است

به گزارش گلستان24 ؛ سردار حسین معروفی پیش از ظهر امروز در حاشیه رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسوال الله(ص)2 در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیج یک فرهنگ است که برگرفته از فرهنگ ‌نبوی بوده و  بسیج پرورش یافته مکتب وحی است.

وی رسالت بسیج را رسالت نبوی و وحکومت علوی دانست و افزود: امروز بسیج درهمه عرصه ها برای عزت مردم فعال است.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان بسیج را مایه عزت، سربلندی و آرامش دانست و تصریح کرد: نقش بسیج در پیروزی‌های نظام و در دوران سازندگی برجسته است و در حوزه هسته‌ای نیز تفکر بسیجی ما را قدرتمند کرده است.

سردار معروفی در حوزه فناوری دفاعی نیز نقش بسیج را قابل ستایش دانست و گفت: در حوزه‌های نانو، پزشکی و دیگر عرصه‌های پیشرفت کشور نیز نقش تفکر بسیجی مشهود است.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان شعار بسیج را خدمت بی‌منت به مردم اعلام کرد و گفت: فلسفه وجودی سپاه براساس مکتبی بودن، انقلابی بودن ومردمی بودن استوار است.

سردار معروفی همچنین با اشاره به اینکه حضور 28 گردان بیت‎المقدس و 300 گروه جهادی در این رزمایش به مفهوم رویش بزرگ و خودجوش انقلاب اسلامی است، گفت: زمانی نیاز بود که بسیجیان و انقلابیون کمر همت ببندند و در جنگ سخت برای حفظ آبرو، ارزش‌ها و تمامیت ارضی کشورمان وارد جبهه‌های نبرد شوند، این اتفاق رخ داد و آنان عزت و اقتدار را برای ما به ارمغان آوردند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن فتنه نرم و پیچیده‌ای را در بخش‌های روانی، اقتصادی و معیشتی طراحی و اجرا کرده است، خاطرنشان کرد: هدف دشمن اسلام، انقلاب و عزت ملت ایران است.

وی با تأکید بر هوشیاری و هوشمندی بیشتر برای شناخت توطئه‌های دشمنان و مقابله با آنها گفت: در این شرایط نیاز به انسجام، وفاق و همدلی بیشتری داریم. هر زمانی که وحدت و وفاق ما بیشتر بود، در حوزه اقتدار قوی‌تر ظاهر شده‌ایم.

سرهنگ ‌جعفریان فرمانده سپاه شهرستان ترکمن هم در این همایش در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور 2 گردان از گردان‌های بیت‌المقدس دراین رزمایش گفت: هدف ازاین رزمایش بالا بردن سطح آگاهی و آمادگی دفاعی بسیجیان و بالا بردن روحیه امید و نشاط در بین مردم است.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار