رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر گرگان:

صدا و سیمای مرکز گلستان به مناسبت هفته بسیج و به منظور پاسداشت حماسه‌ها و پایمردی‌های دلاور مردان بسیجی در سالیان عزت و شرف دفاع مقدس، ویژه برنامه‌هایی را به این مناسبت تدارک دیده است.

ویژه برنامه‌های صداوسیمای مرکزگلستان در هفته بسیج

به گزارش گلستان ۲۴؛ "حماسه سازان" عنوان برنامه‌ای است که از گروه تلویزیونی بسیج گلستان به تهیه کنندگی و کارگردانی حمید درباری در ۷ قسمت ۳۰ دقیقه ای به مناسبت هفته بسیج تهیه  می شود.

ویژه برنامه "حماسه سازان" در هفته بسیج، به صورت روز شمار با ۷ موضوع مختلف بسیج؛ ایثار شهادت، بسیج؛ ولایت انتظار، بسیج؛ خلاقیت و پیشرفت، بسیج؛ سازندگی، اقتصاد مقاومتی، بسیج؛ خانواده، سبک زندگی، بسیج استکبار ستیزی و بیدار اسلامی و بسیج؛ امر به معروف و نهی از منکر پخش می شود.

گزارش از متولیانی که از بسیج سازندگی وام خود اشتغالی دریافت کردند و به پرورش قارچ، ماهی، میگو و... می پردازد، کلیپ، موسیقی و ... از بخش های برنامه است.

"عقبه خاکریز" به تهیه کنندگی و کارگردانی حمید درباری در هفته بسیج هر روز ساعت ۱۹:۳۰، شرح حال رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و خاطرات تلخ و شیرین آنان را به منعکس می کند.

همچنین مستند گزارشی "افلاکیان" کاری ازگروه بسیج تلویزیونی مرکز، به تهیه کنندگی و کارگردانی حمید درباری، روزهای یکشنبه و پنجشنبه، ساعت ۱۷:۳۰ با خانواده بسیجیان، جانبازان و ... گفت و گو می کند.

"نمایش ویژه بسیج " عنوان برنامه ای از صدای فارسی گلستان است که در این ایام به معرفی سرداران شهید دوران دفاع مقدس و ۵ آذر گرگان می پردازد.

این برنامه در ۱۰ قسمت ۳۰ دقیقه ای، ساعت ۱۵:۳۰ به تهیه کنندگی و نویسندگی مجتبی طالبی تقدیم شنوندگان همیشه همراه گلستانی می شود.

مستند رادیویی "زندگی جانبازان و ایثارگران" به تهیه کنندگی سونیا سعادت فر نیز در ۷ قسمت ۳۰ دقیقه ای، تقدیم شنوندگان خواهد شد.

"سایرایاراولکام" ویژه برنامه هفته بسیج رادیو ترکمنی و برون مرزی گلستان است که ساعت ۱۵:۰۰ با آیتم هایی از جمله کلام رهبری، گزارش مردمی، سرود های حماسی و ... به تهیه کنندگی لطیفه دوجی،  احمد قرنجیک و عبدالطیف گرکز پخش می شود.

انعکاس کلیه رویدادهای بسیج در سطح استان، تولید و پخش ۳ گزارش خبری با موضوع بسیج، محرومیت زدایی از روستاها و اقتصاد مقاومتی و ... از اهم فعالیت های خبر مرکز گلستان در هفته بسیج است.

انتهای پیام/ صدا و سیما

ارسال نظر

آخرین اخبار