فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: در حال حاضر در ۳ دهستان روستاهای گلستان قرارگاه پیشرفت و آبادانی فعال است و به زودی قرارگاه چهارم راه‌اندازی می‌شود.

قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در گرگان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ سردار حسین معروفی صبح امروز در حاشیه افتتاح بیمارستان تخصصی صحرایی در روستای کرند گنبدکاووس اظهارداشت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی با هدف ارائه خدمات مطلوب به مناطق محروم و پیشرفت روستاها، به ویژه روستاهای مرزی راه‌اندازی شده است.

وی افزود: در حال حاضر این قرارگاه در دهستان زرین‌گل علی‌آبادکتول، دهستان کرند گنبدکاووس و منطقه محروم مراوه‌تپه فعالیت دارد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان داشت: در هفته آینده در دهستان انجیراب گرگان این قرارگاه راه‌اندازی می‌شود. با ستاد فرماندهی کشور در حال رایزنی هستیم تا این قرارگاه را در ۱۰ دهستان گلستان راه‌اندازی کنیم.

وی ادامه داد: بیمارستان تخصصی صحرایی کرند، ششمین بیمارستان صحرایی است که با همکاری سازمان بسیج جامعه پزشکی، آستان قدس رضوی و دانشگاه علوم پزشکی به مدت ۳ روز در دهستان کرند فعالیت می‌کند.

سردار معروفی گفت: در کنار ۱۲۰ کادر پزشکی عمومی و تخصصی، مجموعه اورژانس، پانسمان، داروخانه رایگان نیز خدمات ارائه می‌کنند.

وی یادآور شد: هماهنگ شده تا در صورت جراحی و بستری برخی بیماران،خدمات لازم در این بخش انجام شود. پیش‌بینی می‌شود حدود ۶ هزار نفر در این مدت به صورت رایگان ویزیت شوند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: ساخت مدرسه، مسجد، ایجاد آب انبار، احداث سیستم ذخیره آب، ساخت حمام، بهسازی چشمه آب شرب از جمله برنامه‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه است.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار