رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: مرکز درمان ناباروری نهال تا پایان امسال در بیمارستان شهید صیادشیرازی گرگان ایجاد می‌شود.

مرکز درمان ناباروری در استان گلستان تا پایان امسال ایجاد می‌شود

به گزارش گلستان 24 ؛ عبدالرضا فاضل پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره مرکز درمان ناباروری "نهال" اظهارداشت: برای تجهیز و آماده‌سازی فضای در کلینیک درمان دزیانی شهر گرگان به منظور شکل‌گیری مرکز درمان ناباروری بالغ بر 5 میلیارد تومان هزینه شد اما این مرکز بنا به دلایلی پس از گذشت مدت کوتاهی تعطیل شد.

وی افزود: در همان ابتدای ایجاد این مرکز 2 مورد لاپاراسکوپی انجام شد که اتفاقاتی حین عمل رخ داد که احتمال مرگ این دو خانم وجود داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بیان داشت: پس از بررسی‌های لازم از سوی کارشناسان اعلام شد که این مکان برای انجام مراحل درمان ناباروری ایمن نیست.

وی ادامه داد: پس از این اتفاق تصمیم براین شد تا این مرکز در بیمارستان شهید صیادشیرازی راه‌اندازی شود که با محدودیت فضا مواجه هستیم و برای راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری باید بخش ccu را تعطیل کنیم.

فاضل ادامه داد: تا پایان امسال مرکز درمان ناباروری در این بیمارستان راه‌اندازی می‌شود که قبل از آن باید مجوز مرکز نازایی را دریافت کنیم.

وی گفت: در حال حاضر 2 پزشک فوق تخصص نازایی و همچنین یک پزشک جنین‌شناس در استان داریم که می‌توانند در این مرکز به زوج‌های نابارور خدمات ارائه دهند.

انتهای پیام/تسنیم

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار